KOMPETENCJE MANAGERA
Masz wrażenie, że masz dużo pracy, ale niewspółmierne wyniki? A może wszystko jest na Twojej głowie, gdy Twoi pracownicy tylko czekają na klientki. Chcesz ruszyć z miejsca i nauczyć się planować i panować nad swoim biznesem? A może chcesz zmiany, ale nie wiesz od czego zacząć, a z czego zrezygnować.
– budowanie silnych stron managera
– zarządzanie czasem ustalanie hierarchii zadań
– przewodzenie i motywowanie zespołowi
– delegowanie zadań i ustalanie odpowiedzialności w zespole
– udzielanie informacji zwrotnej
– szef-koleżanka czy szef-autorytet
– rozwój osobisty managera
W kursie:
8 szkoleń online
dodatkowe narzędzia od ekspertów
test wiedzy i możliwość otrzymania certyfikatu
PLAN KURSU KOMPETENCJE MANAGERA
lekcja 1. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ I KRYZYSEM W SOBIE. (04.11)
czas: 86 min.
ekspert: Andrzej Burzyński, konsultant biznesowy
Z LEKCJI NAUCZYSZ / DOWIESZ SIĘ:
– dlaczego w sytuacji kryzysowej ważne jest posiadanie planu B i w czym pomaga
– jak rozwijać podstawową cechę przedsiębiorczości, jaką jest inteligencja intrapersonalna
– jak efektywnie wykorzystać czas, kiedy w salonie nie ma klientów
– jak wypracować umiejętność panowania nad sobą w trudnych sytuacjach
– jakie są najskuteczniejsze techniki redukcji stresu, jak i kiedy je stosować
– jak nie obiecywać w euforii i nie rezygnować w złości
– jakie są sposoby na wyważone rozmowy z pracownikami wspólnikami w trudnych
– jak zrozumieć swoje emocje i odczytać przekaz jaki się za nimi kryje
– jak biznesowo wykorzystać sytuację kryzysową
MATERIAŁY UZUPEŁNIAJĄCE / NARZĘDZIA DO LEKCJI [do pobrania]
Nagrania na temat zarządzania stresem:
1. Jak zapanować nad stresem?
2. Profilaktyka
3. `Co zrobić w momencie stresu
4. Mam wpływ na swoje emocje
lekcja 2. JAK BYĆ BARDZIEJ PRODUKTYWNYM W PROWADZENIU SALONU, CZYLI JAK OPANOWAĆ CHAOS I UPORZĄDKOWAĆ PRIORYTETY. (12.11)
czas: 92 min.
ekspert: Piotr Nabielec, ekspert od produktywności, opanowywania chaosu i wytyczania priorytetów.
Z LEKCJI NAUCZYSZ / DOWIESZ SIĘ:
– jak pracować nad zwiększeniem koncentracji i lepiej zarządzać rozproszeniami
– jak wyznaczać priorytety w pracy
– jak planować osiągnięcie celu i zorganizować rzeczywistość, aby zrealizować go w wyznaczonym czasie
– co zrobić w sytuacji, kiedy mamy „rozgrzebanych” kilka projektów, a od dłuższego czasu nie udaje Ci się ich zrealizować
– jak podzielić czas pracy, aby praca była jak najbardziej produktywna
– poznasz i nauczysz się używać klucza do produktywności, jakim jest sztuka wyboru
MATERIAŁY UZUPEŁNIAJĄCE / NARZĘDZIA DO LEKCJI [do pobrania]
Lista narzędzi do zarządzania zadaniami, czasem, priorytetami i rozproszeniami
lekcja 3. JAK ANGAŻOWAĆ ZESPÓŁ DO WSPÓŁPRACY (18.11.)
czas: 65 min.
ekspert: Robert Zych, trener biznesu, coach, autor książek o budowaniu zespołów i ich motywowaniu
Z LEKCJI NAUCZYSZ / DOWIESZ SIĘ:
– jakie konkretne działania podjąć, żeby zespół miał wspólną wizję filozofii działania Twojego salonu, czy kliniki
– jakimi kryteriami powinien kierować się lider podejmując biznesowe decyzje
– jak angażować zespół pracowników do współpracy
– jak prowadzić zespół w obliczu wyzwań (na przykład w czasie kryzysu)
– jakie techniki pozwalają lepiej radzić sobie z tzw. „samotnością lidera”
– jak prowadzić zespół, aby nie doprowadzić do sytuacji, w której pracownicy narzekają
MATERIAŁY UZUPEŁNIAJĄCE / NARZĘDZIA DO LEKCJI [do pobrania]
– 80 stronicowy skrypt do pracy własnej.
lekcja 4. AUTOMOTYWACJA, SAMODYSCYPLINA I ROZWÓJ MANAGERA. JAK BYĆ LIDEREM, KTÓRY NIGDY NIE OBNIŻA LOTÓW. (25.11.)
czas: 85 min.
ekspert: Kalina Ben Sira, prezes sieci Klinik La Perla
Z LEKCJI NAUCZYSZ / DOWIESZ SIĘ:
– w jaki sposób zwiększać swoją motywację
– jakie są skuteczne możliwości samodyscyplinowania
– jak organizować czas, aby realizować plany
– jak podejmować trudne decyzje, w jaki sposób sprawdzać czy będą trafione
– jak korzystać ze wsparcia
– jak znaleźć czas na ładowanie akumulatorów i dlaczego to tak istotne
MATERIAŁY UZUPEŁNIAJĄCE / NARZĘDZIA DO LEKCJI [do pobrania]
[artykuł] Miejsce managera jest w zespole – rozmowa z Kaliną Ben Sirą
[artykuł] Biznes beauty od kuchni – rozmowa z Kaliną Ben Sirą
[artykuł] 3 rady dla managerów – Kalina Ben Sira 4
lekcja 5. JAK USTALAĆ I REALIZOWAĆ CELE BIZNESOWE DLA SIEBIE I ZESPOŁU (02.12.)
czas: 93 min.
ekspert: Anna Baran, psycholog, trener biznesu, coach, przedsiębiorczyni i właścicielka salonu beauty Good Mood
Z LEKCJI NAUCZYSZ / DOWIESZ SIĘ:
– jak i jakiego rodzaju cele powinnaś wytyczać, aby rozwijać swój biznes
– jak sprawdzić czy dobrze ustalasz swoje cele
– jak przełożyć cel na działanie
– jak zaangażować pracowników do realizacji celów
– jakie utrudnienia napotkasz na drodze realizacji celów i jak sobie z nimi poradzić
– jakie 4 działania musisz podjąć, aby mieć większą gwarancję realizacji celów
– jakie są dwie skuteczne techniki, dzięki którym sprawdzisz skuteczność celów
MATERIAŁY UZUPEŁNIAJĄCE / NARZĘDZIA DO LEKCJI [do pobrania]
– Karta do formułowania celów metodą smart
– Karta do przygotowywania tygodniowej listy zadań
– Artykuł „Jak rozwijać w sobie autodyscyplinę”, aut. Anna Baran
lekcja 6. JAK BUDOWAĆ RELACJE Z PRACOWNIKAMI I WSPIERAĆ ICH W ROZWOJU. (09.12.)
czas: 87 min.
ekspert: Anna Baran, psycholog, trener biznesu, coach, przedsiębiorczyni i właścicielka salonu beauty Good Mood
Z LEKCJI NAUCZYSZ / DOWIESZ SIĘ:
1. Jak budować relacje z zespołem
– jak rozwiązywać konflikty w zespole
– jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikami
– jak dbać o dobre samopoczucie pracowników
2. Jak wspierać pracownika w rozwoju
– jak zadbać o motywację pracowników
– jak odkryć co motywuje pracowników
– jak odkryć supermoce pracowników
– Jak prowadzić dialog motywujący
MATERIAŁY UZUPEŁNIAJĄCE / NARZĘDZIA DO LEKCJI [do pobrania]
lekcja 7. JAK BUDOWAĆ AUTORYTET LIDERA W ZESPOLE. (17.12.)
czas: –
ekspert: Sylwia Królikowska, z wykształcenia psycholog, z zawodu trener biznesu, a z zamiłowania Supernianią Liderów
Z LEKCJI NAUCZYSZ / DOWIESZ SIĘ:
– jak rozwinąć proaktywność – jak brać odpowiedzialność za wszystko, co się zrobiło, i uczyć tego pracowników
– jak rozwinąć odwagę moralną – jak podejmować trudne decyzje, nawet kosztem utraty popularności lub sympatii.
– jak nauczyć się autoprezentacji – jak sprawić, żeby zespół patrzył na Ciebie z podziwem
MATERIAŁY UZUPEŁNIAJĄCE / NARZĘDZIA DO LEKCJI [do pobrania]
lekcja 8. JAK WYZNACZAĆ ZADANIA, UDZIELAĆ INFORMACJI ZWROTNEJ I OCENIAĆ PRACOWNIKA. (22.12.)
czas: –
ekspert: Anna Baran, psycholog, trener biznesu, coach, przedsiębiorczyni i właścicielka salonu beauty Good Mood
Z LEKCJI NAUCZYSZ / DOWIESZ SIĘ:
. jak wyznaczać zadania i delegować
– jak tworzyć angażujące środowisko pracy
– kiedy, komu i co delegować, aby było efektywnie
– jakie narzędzia mogą wspierać wyznaczanie i weryfikację zadań
. jak przeprowadzić ocenę pracownika, co i jak oceniać
– jak udzielać informacji zwrotne, która karmi a nie szkodzi
KURS DOSTĘPNY TAKŻE W ABONAMENCIE MANAGERSKIM
SPRAWDŹ ABONAMENT MANAGERSKIPLAN KURSU
KURS KOMPETENCJE MANAGERA BEAUTY | |||
lekcja 1. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ I KRYZYSEM W SOBIE (4.11.2020) | 01:00:00 | ||
lekcja 2. JAK BYĆ BARDZIEJ PRODUKTYWNYM W PROWADZENIU SALONU. CZYLI JAK OPANOWAĆ CHAOS I UPORZĄDKOWAĆ PRIORYTETY . (12.11.2020) | 01:10:00 | ||
lekcja 3. JAK ANGAŻOWAĆ ZESPÓŁ DO WSPÓŁPRACY | 01:10:00 | ||
lekcja 4. AUTOMOTYWACJA, SAMODYSCYPLINA I ROZWÓJ, CZYLI JAK BYĆ LIDEREM, KTÓRY NIGDY NIE OBNIŻA LOTÓW (25.11) | 01:10:00 | ||
lekcja 5. JAK USTALAĆ I REALIZOWAĆ CELE BIZNESOWE DLA SIEBIE I ZESPOŁU (02.12) | 01:10:00 | ||
lekcja 6. JAK BUDOWAĆ RELACJE Z PRACOWNIKAMI I WSPIERAĆ ICH W ROZWOJU (09.12.2020) | 01:10:00 | ||
lekcja 7. JAK BUDOWAĆ AUTORYTET LIDERA W ZESPOLE. (17.12.2020) | 01:10:00 | ||
lekcja 8. JAK WYZNACZAĆ ZADANIA, UDZIELAĆ INFORMACJI ZWROTNEJ I OCENIAĆ PRACOWNIKA. (22.12.2020) | 01:10:00 |