nagranie kongresu online:

KLINIKA URODY 2.0

ZYSKOWNOŚĆ I DOBRE STANDARDY PRACY NA NOWO

 

 

PROGRAM KONGRESU 

Rozwiązania na podniesienie zyskowności w gabinetach beauty

Beata Adamczyk, międzynarodowy konsultant rynku spa & beauty

DOWIESZ SIĘ:
– jakie elementy funkcjonowania salonu powinieneś ująć obliczając zyskowność twojego gabinetu
– jak zmaksymalizować zyski z zabiegów poprzez wprowadzenie procedur łączonych (autorskie zabiegi, inne), czyli jak wydłużyć procedury zabiegowe dla jednego klienta
– jak przeliczyć roboczo-godzinę
– z jakich zabiegów, w obliczu wyższych kosztów powinieneś rezygnować
– co powinieneś zrobić z cenami twoich zabiegów – podnieść, zostawić czy obniżyć
– jak ułożyć grafiki pracy

 

Czy wracamy do rynku pracodawcy? Dobre standardy zarządzania pracownikami w obecnej rzeczywistości rynkowej

Rafał Pasenik, trener biznesu

DOWIESZ SIĘ:
– jak zatrudniać i jak budować relacje po pandemii – nagradzanie, dyscyplinowanie, delegowanie
– budowanie zespołu nastawionego na działanie
– rola lidera w nowej rzeczywistości
– kluczowe narzędzia wspierające motywację i zaangażowanie w zespole
– filozofia Kaizen – sztuka małych kroków do osiągania ambitnych celów
– rekrutacja 2.0 w „turkusowym” stylu zarządzania

 

3 x P. Pracownicy, Procedury, Przychody – wnioski i rozwiązania po miesiącu działalności klinik w nowej rzeczywistości [case study]

Rozmowa z Kaliną Ben Sira, prezes sieci Klinik La Perla

DOWIESZ SIĘ:
– jak wykorzystałam czas zamknięcia do wprowadzenia zmian w zarządzaniu biznesem i weryfikację dotychczasowej pracy pracowników
– doświadczenia managera, pracowników i klientów po miesiącu działalności kliniki w nowej rzeczywistości rynkowej
– co zmieniłam i usprawniłam w działaniu swoich klinik
– jak przygotowałam zespół do pracy – umowy na nowych warunkach
– kiedy pracownik będzie bardziej związany z firmą

 

Jak sprzedawać więcej: zabiegów, pakietów, kosmetyków.

Marta Fiłoń, trener biznesu beauty

DOWIESZ SIĘ:
– jak przełamać własny i pracowników opór przed proponowaniem droższych zabiegów i kosmetyków, by więcej nie czuć się, że się narzucasz
– jak zachęcić do rezerwacji większej ilości zabiegów, by pokryć puste godziny w grafiku
– jak zapisywać od razu na kolejne zabiegi i sprzedawać serie zabiegowe, by mieć grafik zapełniony na kolejne miesiące
– jak sprzedawać kosmetyki i przez to zwiększyć obrót i lojalność klientów
– gotowa procedura od pierwszego telefonu po zapis na kolejną wizytę po zabiegu

 

 

Jak pozyskać klientów z Instagrama?

Mirosław Skwarek, specjalista w dziedzinie perswazyjnych technik sprzedaży
DOWIESZ SIĘ:
– poznasz 5 ważnych powodów, dla których warto budować społeczność na Instagramie
– dowiesz się jak wykorzystać hashtagi w rozwoju biznesu w tym serwisie społecznościowym
– zrozumiesz zasady działania algorytmu Instagrama
– nauczysz się jak pisać posty, aby generować większe zaangażowanie followersów
– poznasz 5 mało znanych tricków instastories, które pozwolą Ci tworzyć ciekawe treści o których konkurencja może tylko pomarzyć

 

KUP TEN KONGRES ZA 97 PLN LUB W ABONAMENCIE MANAGERSKIM (5 KURSÓW + 5 KONGRESÓW ONLINE) ZA 397 PLN ZAMIST 970 PLN
SPRAWDŹ ABONAMENT MANAGERSKI

PLAN KURSU

KONGRES ONLINE KLINIKA 2.0
Rozwiązania na podniesienie zyskowności w gabinetach beauty 00:43:00
Czy wracamy do rynku pracodawcy? Dobre standardy zarządzania pracownikami w obecnej rzeczywistości rynkowej 00:58:00
3 x P. Pracownicy, Procedury, Przychody – wnioski i rozwiązania po miesiącu działalności klinik w nowej rzeczywistości [case study] 00:58:00
Jak sprzedawać więcej: zabiegów, pakietów, kosmetyków. 00:59:00
Jak pozyskać klientów z Instagrama? 01:00:00
ZAPISZ SIĘ
  • 97,00 
  • LICZBA LEKCJI5
  • 4 godzin, 38 minut
567 UCZESTNIKÓW KURSU

TWÓJ PANEL

SPRAWDŹ TAKŻE KONGRESY

©  BE INSPIRATION www.beinspiration.pl
X