kongres online
SKUTECZNY MARKETING KLINIKI BEAUTY

 

 

5 MARKETINGOWYCH ROZWIĄZAŃ OD MANAGERÓW, KTÓRZY WDROŻYLI JE W SWOICH SALONACH I ODNIEŚLI SUKCES

GRATIS: ebook MARKETING W KLINICE BEAUTY – 8 sprawdzonych strategii

 

 

KUP TEN KONGRES ZA 97 PLN LUB W ABONAMENCIE MANAGERSKIM (5 KURSÓW ONLINE + 4 KONGRESY ONLINE) ZA 397 PLN ZAMIAST 970 PLN
SPRAWDŹ ABONAMENT MANAGERSKI

 

 

DLACZEGO TEN KONGRES JEST WYJĄTKOWY?

Wiem, jak bardzo lubisz uczyć się i czerpać wiedzę od koleżanek po fachu, które tak, jak Ty prowadzą salon beauty. Wiem, że chętnie dowiedziałabyś się, w jaki sposób radzą sobie w poszczególnych aspektach prowadzenia biznesu. Co konkretnie robią, że mają świetne efekty? Jakie konkretne rozwiązania i działania stoją za ich sukcesem?
Przygotowałem ten kongres właśnie jako odpowiedź na twoje zapotrzebowanie rozwiązań z pierwszej ręki. To wydarzenie, jakiego jeszcze nie było na naszym rynku, bo bazujące wyłącznie na AUTENTYCZNYCH DOŚWIADCZENIACH KONKRETNYCH SALONÓW. Jego program to zbiór działań marketingowych, które sprawdziły się i przyniosły dobre rezultaty w konkretnych salonach i klinkach. Będziesz więc mogła sprawdzić, czy to, co działa u koleżanek sprawdzi się także w Twoim biznesie.
Udało nam się wyłonić z rynku salony, które wyróżniały się świetnymi rezultatami w poszczególnych działaniach marketingowych. Zaprosiliśmy ich właścicieli / managerów, aby podzielili się swoimi, sprawdzonymi patentami.
Każdy z pięciu prelegentów „zabierze Cię” do swojego salonu/kliniki, gdzie od kuchni i na żywym żywym organizmie zaprezentuje Ci rozwiązania, które doprowadziły go do świetnych rezultatów. Będziesz mogła nie tylko obserwować szczegóły pracy, uczyć sią na doświadczeniu, ale też zapytać o wszelkie interesujące Cię niuanse.
Mariusz Nieścior
naczelny BE Inspiration

 

 

CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ

–  otrzymasz praktyczne rozwiązania do usprawnienia działań marketingowych w takich obszarach jak: wprowadzanie specjalizacji usług, budowa marki salonu oraz najnowsze sposoby pozyskiwania klientów
–  stories, TIKTOK i organizacja eventów przede wszystkim poznasz sprawdzone w praktyce rozwiązania, które przyniosły świetne efekty w salonach i klinikach, w których były wdrażane
–  dowiesz się jak możesz zwiększyć moc oddziaływania Twoich relacji na Facebooku i na Instagramie, tak żeby bardziej angażować odbiorców i efektywniej promować swoje zabiegi
–  poznasz jak zwiększyć zyskowność salonu i jego pozycję na rynku poprzez specjalizację oferty
–  poznasz najważniejsze czynniki wpływające na budowę marki salonu na polskim rynku, dowiesz się, jak je zastosować w twoim biznesie
–  otrzymasz gotowe podpowiedzi jak prowadzić profil twojego salonu na Tik Toku, jak zacząć, co publikować, jakich błędów się wystrzegać
–  jak przygotować wydarzenie specjalne, event w salonie i pozyskać nowych klientów

 

 

 

PROGRAM KONGRESU

MISTRZYNI STORIESÓW , czyli jak wykorzystać relacje na FB i Instagramie dla budowania zaangażowania klientów i pozyskiwania nowych.
Patrycja Filar, właścicielka salonu Strefa Kobiet
– jak zaangażować zespół salonu do pracy nad storiesami, uatrakcyjnić content i odciążyć managera
– jakiego rodzaju treści i w jakich proporcjach zamieszczać
– z jaką częstotliwością publikować
– jak kręcić video na storiesy, podstawowe reguły
– jak nawiązywać interakcje z odbiorcami
– jak wykorzystać relacje na FB i IN do sprzedaży promocyjnych zabiegów
– czego nigdy nie powinnaś robić na stories  (przykłady)
– jakich aplikacji warto używać, żeby  uatrakcyjnić swoje relacje
– jak i w jakim celu tagować inne firmy/podmioty na Twoich relacjach
– jak tworzyć ankiety, „przypominajki”, quizy – omówienie formatów

 

 

Jak wykorzystując zjawiska rynkowe, trendy, potrzeby społeczne pozyskać nową grupę klientów do salonu. Case study na przykładzie salonu Vegabinet.

Katarzyna Pragłowska – właścicielka pierwszego w Polsce w 100% wegańskiego salonu piękności Vegabinet Vegan Beauty, kosmetyczka, linergistka, wizażystka, promotor zdrowia, pedagog edukacji zdrowotnej, szkoleniowiec branżowy.
– w jaki sposób odnaleźć swoją specjalizację, czym się kierować, jakie czynniki i dane brać pod uwagę pracując nad specjalizacją salonu,
– plusy i minusy „wąskiej specjalizacji” salonu
– specjalizacja ze względu na rodzaj wykonywanych zabiegów vs specjalizacja ze względu na charakter klientów
– jak przygotować wyspecjalizowaną ofertę zabiegową, warunki do spełnia
– jakiej komunikacji marketingowej wymaga salon wyspecjalizowany na konkretną grupę odbiorców

 

 

Jak budować silną markę salonu/kliniki? 4 filary marki sieci Klinik La Perla (case study).

 Kalina Ben Sira, prezes sieci Klinik La Perla
1. WIZJA ROZWOJU. Dlaczego w dłuższej perspektywie nie ma możliwości funkcjonowania i rozwoju bez własnego autorskiego pomysłu na biznes.
2. PRACA ZESPOŁOWA. Jak wspólnie z zespołem budować przestrzeń przyjazną klientom.
3. JAKOŚĆ USŁUG.  Jak na codzień dbać o wysoką jakość usług i stale rozwijać ją w kierunku oferowania rozwiązań gwarantujących lepsze efekty.
4. PASJA.  Jaki model działania i zaangażowania w prowadzenie biznesu beauty sprawdza się najlepiej, czyli jak działać efektywnie, mieć z tego radość i się nie wypalić .

 

 

Jak prowadzić profil salonu/ kliniki na na Tik Toku. Nowy kanał dotarcia do klienta, którego nie możesz lekceważyć. Case study na przykładzie salonu Kosmetologia Zielińska.

Iwona Zielińska, właścicielka salonu Kosmetologia Zielińska. Technik usług kosmetycznych z dwudziesto-letnim doświadczeniem. Obecnie studentka WSZ Gdańsk.-
– Czy Tik Tok jest dobrym miejscem na marketing Twojego salonu/kliniki?
– możliwości jakie daje TIK TOK salonom beauty i klinikom medycyny estetycznej, czyli dlaczego nie możesz być już obojętna na ten kanał komunikacji marketingowej
– na czym polega specyfika publikowania na TIK TOKU w porównaniu z Facebookiem i Instagramem
– jakiego rodzaju treści i w jaki sposób publikować na TIK TOKU
– w jaki sposób łączyć lekką formę publikacji z treściami merytorycznymi, aby przekazać prawdziwą filozofię i wizerunek profesjonalnego salonu

 

 

 

 

 

Eventy w salonie beauty jako sposób na pozyskanie nowych klientów i zwiększenie lojalności dotychczasowych.

Małgorzata Krawczyńska, właścicielka salonów beauty Fabryka Pereł i Fabryka diamentów
Beata Adamczyk, międzynarodowa konsultantka rynku beauty i spa
–  jak przygotować event w salonie beauty (kulisy organizacji, harmonogram, scenriusz inspiracje tematów eventów, goście specjalni, itp)
–  kogo i w jaki sposób zaprosić na event
–  jak przygotować ofertę specjalną (pakiety zabiegowe) i sprzedać ją podczas eventu
–  w jaki sposób pozyskać na event nowych klientów i zachęcić ich do korzystania z Twojej oferty
–  jak przygotować, zaangażować i przydzielić rolę pracownikom, którzy zadbają o komfort  gości
–  koszty organizacji eventu

 

 

SUPER BONUS DLA UCZESTNIKÓW KONGRESU ​

ebook MARKETING W KLINICE BEAUTY8 sprawdzonych strategii​
EBOOK MARKETING W KLINICE URODY – 8 SPRAWDZONYCH STRATEGII zawiera najważniejsze i praktyczne rozwiązania marketingowe przekazane przez ekspertów podczas  kursu online MARKETING W KLINICE URODY 2021. Ebook to 68 stron z najnowszymi rozwiązaniami  marketingowych dedykowanymi dla salonów beauty, wraz z przykładami ich zastosowania: 

1.  Jak zaplanować marketing dla salonu beauty. Pierwsze kroki i charakterystyka  poszczególnych kroków działania.
2. Jak zdobyć nowych klientów. Najskuteczniejsze strategie marketingowe dla salonów beauty.
3. Copywriting dla salonów beauty, czyli jak pisać, aby Twoi odbiorcy byli zaangażowali i kupowali.
4. Jak budować pozycję eksperta.
5. Jak utrzymać i rozwinąć potrzeby klienta w salonie beauty.
6. W jaki sposób pozyskać klientów premium, czyli jak budować zainteresowanie i lojalność zamożnych klientów
7. Jak przygotować promocje w salonie, by zwiększać obrót i pozyskać nowych klientów
8. Nowe możliwości rozwoju salonu. W co i jak inwestować.WARTOŚĆ EBOOKA – 97 zł brutto

 

 

KUP DOSTĘP DO KONGRESU 97 ZŁ BRUTTO

w cenie:
– dostęp do transmisji live z kongresu online na żywo (5 prelekcji, czas: 5 godzin)
– dostęp do nagrań z kongresu przez 12 miesięcy
–  e-book „Marketing w klinice urody – 8 sprawdzonych strategii”

 

KUP TEN KONGRES ZA 97 PLN LUB W ABONAMENCIE MANAGERSKIM (5 KURSÓW ONLINE + 4 KONGRESY ONLINE) ZA 397 PLN ZAMIAST 970 PLN
SPRAWDŹ ABONAMENT MANAGERSKI

PLAN KURSU

MISTRZYNI STORIESÓW , czyli jak wykorzystać relacje na FB i Instagramie dla budowania zaangażowania klientów i pozyskiwania nowych. 01:00:00
Jak wykorzystując specjalizację pozyskać nową grupę klientów do salonu. 01:00:00
Jak budować silną markę salonu/kliniki? 4 filary marki sieci Klinik La Perla 01:00:00
Eventy w salonie beauty jako sposób na pozyskanie nowych klientów 01:00:00
Jak prowadzić profil salonu beauty/ kliniki na na Tik Toku. 01:00:00
ZAPISZ SIĘ
  • 97,00 
  • LICZBA LEKCJI5
  • 5 godzin
252 UCZESTNIKÓW KURSU

TWÓJ PANEL

SPRAWDŹ TAKŻE KONGRESY

©  BE INSPIRATION www.beinspiration.pl
X