kongres online 

JAK DZIAŁAĆ PRZY MNIEJSZYCH OBROTACH KLINIKI URODY 

 

Jakie rozwiązania stosują managerowie klinik urody, które doskonale radzą sobie w sytuacji spadku liczby klientów? Jakie działania podejmują, że ich biznes przynosi zyski? Sprawdziliśmy.

Oto 5 najskuteczniejszych rozwiązań, które pomogą Ci zwiększyć zyski salonu w czasie kryzysu.

 

KUP TEN KONGRES ZA 97 PLN LUB W ABONAMENCIE MANAGERSKIM (5 KURSÓW ONLINE + 4 KONGRESY ONLINE) ZA 397 PLN ZAMIAST 970 PLN
SPRAWDŹ ABONAMENT MANAGERSKI

 

TU SPRAWDŹ ABONAMENT MANAGERSKI

 

 

 

 

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ; 

– Dowiesz się na czym polega optymalizacja procesów w salonie beauty, w jakich głównych obszarach powinnaś ją przeprowadzić i w jaki sposób to zrobić.
– Nauczysz się, w jaki sposób zmniejszać koszty działalności salonu, tak aby nie odczuli tego Twoi klienci, ani pracownicy, ani Twój biznes w długofalowej perspektywie.
– Poznasz działające rozwiązania na to, jak znacznie zwiększyć zyski bazując na dotychczasowej grupie stałych klientów, m.in. zwiększenie częstotliwości wizyt, sprzedaż serii zabiegowych, droższych zabiegów i kosmetyków i inne rozwiązania.
– Dowiesz się, czym się kierować, kiedy decydujesz się na zredukowanie części oferty zabiegowej lub wybierasz dla swojego salonu drogę wąskiej specjalizacji. Otrzymasz wskazówki, jak to zrobić, żeby zapewnić sobie jak największe szanse na sukces.
– Poznasz rozwiązania niskobudżetowych działań promocyjnych (głównie w social mediach), które pozwolą Ci pozyskać nowych klientów. Pamiętaj, że marketing, to ostatnia rzecz, na której powinnaś oszczędzać w czasach kryzysu
– Otrzymasz gotowe podpowiedzi księgowo – prawne, co zrobić, aby Twoje dofinansowanie z subwencji z PFR rzeczywiści było maksymalne i wyniosło naprawdę 75 %

 

 

 

PROGRAM KONGRESU – prelekcje i prelegenci 

 

1. Jak ograniczyć koszty i zoptymalizować procesy w salonie i klinice beauty.
Adam Grzesik, ekspert w powiększaniu zysków (budżety), w systemach sprzedaży, w mądrym marketingu i w dobrym zarządzaniu zespołem.
– jak kontrolować koszty mądrze i bez wyrzeczeń
– jak liczyć granicę minimalnego obrotu do pokrycia kosztów
– jak zoptymalizować podatki i koszty kapitału, aby zwiększyć zyski
Na przykładach zobaczysz:
– jak myśleć o swoim salonie, klinice w oparciu o twarde dane
– jak przewidywać wyniki finansowe i jak kreować finansową przyszłość

 

 

2. Jak grać ofertą, aby zwiększyć zyski salonu? Redukować, inwestować, czy specjalizować?
Magdalena Rycerz-Pal, właścicielka Face & Body institute Poczucie Piękna salonu beauty
– jak i kiedy powinnaś zainwestować w nową technologię/ zabieg, aby zwiększyć obroty pracując na grupie stałych klientek
– w jaki sposób wybrać technologię, którą pokochają Twoje klientki; ale dzięki której pozyskasz też nowe
– jak obliczyć zwrot z inwestycji w wybraną technologię/zabieg, aby być pewnym zyskó
– kiedy powinnaś rozważyć redukcję oferty, jak wybrać zabiegi „do wyrzucenia”, a na które postawić
– jak sprawdzić, czy powinnaś dla utrzymania biznesy powinnaś przeprowadzić zmianę profilu działalności salonu, np. postawić na wąską specjalizację w jednym rodzaju zabiegów

 

 

3. Jak maksymalizować zyski, czyli sprawdzone rozwiązania na większe obroty przy mniejszej liczbie klientów.
Marta Fiłoń, trener biznesu beauty
– poznasz sposób na angażowanie klientów już od pierwszej wizyty, by do razu zapisywali się na kolejny zabieg
– zobaczysz, w jaki sposób sprzedać całą linię kosmetyków, a nie tylko jeden krem
– nauczysz się zachęcać do zakupu serii zabiegowej, nawet gdy na początku klientki wolą przychodzić na pojedyncze zabiegi
– dowiesz się, jak od pierwszego telefonu zachęcać do zakupu droższego lub powiększonego zabiegu, a szczególnie jakich błędów unikać
– będziesz wiedzieć co zrobić aby zwiększyć zysk becnych klientów zachęcić do skorzystania z Twojej szerokiej oferty, by zwiększyć częstotliwość ich wizyt
Konkretne rozwiązania, gotowe schematy komunikacyjne.

 

 

4. Jak promować salon przy niskim budżecie lub nie mając go wcale.
Mirosław Skwarek, pomaga przedsiębiorcom w uzyskiwaniu zwrotów z inwestycji w reklamę oraz e-mail marketing
– Jakie media społecznościowe zapewnią Ci bezpłatna reklamę?
– Jak zrobić darmowego „virala”?
– W jaki sposób aktywować większą liczbę klientów z polecenia?
– Co jest przyszłością reklamy i marketingu i na co musisz postawić w 2021 roku?
– Jak sprzedać więcej droższych zabiegów nawet w czasie kryzysu?

 

 

 

5. Jak rozliczyć subwencje z PFR, aby zwrócić jak najmniejszy procent. Rozwiązania księgowe i prawne.
Monika Matyjasik-Staszewska, adwokat, syndyk
Aneta Krzyżanowska, księgowa
– Jakie nadużycia przedsiębiorcy po otrzymaniu subwencji mogą okazać się przesłanka braku umorzenia dofinansowania.
– Kiedy warunek średniorocznego zatrudnienia pracowników za rok 2021 w stosunku do roku 2020 uważa się za niespełniony?
– Jak liczyć dzień udzielenia pomocy z subwencji?
– Przysporzenie przedsiębiorcy związane z otrzymaniem subwencji, a powstałe z tego tytułu zobowiązanie podatkowe.
– Obowiązkowa umowa z bankiem do czasu całkowitej spłaty subwencji i restrykcje z tym związane.

 

 

 

 

KUP DOSTĘP DO KONGRESU

97 ZŁ BRUTTO

w cenie:
– dostęp do transmisji live z kongresu online na żywo
– dostęp do nagrań z kongresu przez 12 miesięcy
– dostęp do materiałów kongresowych: E-book i

 

KUP TEN KONGRES ZA 97 PLN LUB W ABONAMENCIE MANAGERSKIM (5 KURSÓW ONLINE + 4 KONGRESY ONLINE) ZA 397 PLN ZAMIAST 970 PLN
SPRAWDŹ ABONAMENT MANAGERSKI

PLAN KURSU

KONGRES ONLINE - JAK DZIAŁAĆ PRZY MNIEJSZYCH OBROTACH KLINIKI URODY
JAK OGRANICZYĆ KOSZTY I ZOPTYMALIZOWAĆ PROCESY W SALONIE I KLINICE BEAUTY. 00:54:00
JAK GRAĆ OFERTĄ, ABY ZWIĘKSZYĆ ZYSKI SALONU? REDUKOWAĆ, INWESTOWAĆ CZY SPECJALIZOWAĆ? 01:00:00
JAK MAKSYMALIZOWAĆ ZYSKI. SPRAWDZANE ROZWIĄZANIA NA WIĘKSZE OBROTY SALONU PRZY MNIEJSZEJ LICZBIE KLIENTÓW. 00:52:00
JAK PROMOWAĆ SALON PRZY NISKIM BUDŻECIE LUB NIE MAJĄC GO WCALE. 00:56:00
JAK ROZLICZYĆ SUBWENCJE Z PFR, ABY ZWRÓCIĆ JAK NAJMNIEJSZY PROCENT. ROZWIĄZANIA KSIĘGOWE I PRAWNE. 01:01:00
ZAPISZ SIĘ
  • 97,00 
  • LICZBA LEKCJI5
  • 4 godzin, 43 minut
271 UCZESTNIKÓW KURSU
©  BE INSPIRATION www.beinspiration.pl
X