kurs: styczeń – luty 2021

 

MARKETING W KLINICE URODY 2021

W BE Inspiration wiemy, jak robić marketing i znamy specyfikę rynku usług beauty i medycyny estetycznej. Połączyliśmy najnowsze trendy marketingu z potrzebami rynku usług beauty, pozyskaliśmy ekspertów i przygotowaliśmy kurs online MARKETING W KLINICE URODY 2021.

 

Tematy kursu MARKETING W KLINICE URODY 2021 zostały przygotowane tak, aby w optymalny sposób pomagały managerom salonów beauty w pozycjonowaniu ich obiektów i pozyskiwaniu nowych klientów.

 

 

 

W ramach dwumiesięcznego kursu Marketing w salonie beauty 2021 otrzymasz:

 

– 8 lekcji (szkoleń online) z ekspercką wiedzą na temat najważniejszych działań marketingowych, które należy uwzględnić planując marketing w 2021 roku. Lekcje odbywają się w formie wywiadów z ekspertami prowadzonych przez Mariusza Nieściora, redaktora naczelnego BE Inspiration. Formuła live’a pozwala też na pytania uczestników.

 

 

– dodatkowe narzędzia do każdej z ośmiu lekcji (pdfy z dodatkowymi treściami, poradami, wytycznymi, etc.

 

 

– transkrypcje – teksty z nagrań wszystkich ośmiu lekcji. Możesz czytać, kiedy nie możesz oglądać i słuchać. Możesz też wydrukować, zaznaczać, zakreślać, czyli przyswajać wiedzę w sposób, który najbardziej Ci odpowiada.

 

* uwaga: do kursu możesz przystąpić w dowolnym momencie po jego rozpoczęciu (czy też po jego zakończeniu), ponieważ zawsze otrzymasz dostęp do wszystkich nagrań i materiałów

 

 

 

 

SPRAWDŹ, CZY TEN KURS JEST DLA CIEBIE

– Czy masz przygotowany plan tego, w jaki sposób będziesz prowadziła w tym roku marketing swojego salonu? Czy masz zaplanowane w kalendarzu co, kiedy i w jaki sposób będziesz prezentować swoją ofertę, aby pozyskać nowych klientów?

 

– Czy wiesz, jak zaprojektować „ścieżkę życia” nowego klienta w salonie, aby pozostał klientem stałym?

 

– Czy wpisy na Twoich social mediach wywołują fale lajków i komentarzy?

 

– Czy przygotowując promocje okolicznościowe lub tematyczne, zawsze jesteś zadowolona z ich wyniku finansowego?

 

– Czy wiesz, co powinnaś zmienić, a co wprowadzić, aby Twoi klienci postrzegali Cię jako salon/klinikę ekspercką?

 

– Czy wiesz, jakie potrzeby ma dziś klient premium i w jaki sposób komunikować mu swoją ofertę aby przekonać go do Twoich usług?

 

Jeżeli na wszystkie pytania odpowiedziałaś TAK, to śmiało możesz zamknąć tę stronę, bo to oznacza, że ten kurs nie jest dla Ciebie. Jeżeli przynajmniej raz odpowiedziałaś NIE, to czytaj dalej.

 

 

 

 

ZNAMY TWOJE POTRZEBY

– Jako BE Inspiration (wcześniej pod nazwami – Spa Inspirations i Beauty Inspiration) od 11 lat zajmujemy się biznesem usług beauty dostarczając managerom i właścicielom treści usprawniające zarządzanie biznesem beauty, spa i medycyny estetycznej. Wydaliśmy ponad 60 numerów czasopisma z praktyczną wiedzą biznesową.

 

pomagamy w rozwoju kompetencji managerskich i robimy to poprzez wiele form – portal, konferencja Lider Biznesu Beauty, szkolenia, kursy online, live’y w social mediach. Konferencje Lider Biznesu Beauty to największe tego typu wydarzenie w Polsce, które co roku skupia około 360 managerów i właścicieli obiektów beauty, spa i medycyny estetycznej z całego kraju.

 

– Na bieżąco reagujemy na Wasze potrzeby podając rozwiązania na wyzwania, które stawia dynamicznie zmieniający i rozwijający się rynek – prowadzimy szkolenia biznesowe, kursy online, live’y w social mediach, inne.

 

– Staramy się też być o krok do przodu, zwracamy uwagę na najnowsze rozwiązania i trendy rynkowe. Przygotowujemy nagrania, w których analizujemy najnowsze technologie i urządzenia z zakresu kosmetologii i medycyny estetycznej.

 

treści przygotowujemy we współpracy i konsultacji z najlepszymi ekspertami i managerami, tylko takimi, którzy mogą pochwalić się sukcesami czy to w prowadzeniu salonu (w przypadku managerów), czy to świetnymi wynikami obiektów z którymi pracują (w przypadku ekspertów)

 

 

 

 

ZOBACZ FRAGMENTY WYBRANYCH LEKCJI Z  KURSÓW ONLINE

Rozmowa z Magdaleną Rycerz-Pal, właścicielką salonu Face&Body Institute Poczucie Piękna. Rozmowa jest częścią szkolenia online „POWAŻNE PIENIĄDZE POJAWIŁY SIĘ DOPIERO, KIEDY NAUCZYŁAM SIĘ ZARZĄDZAĆ FINANSAMI” [case study z doświadczeń managera] ” zrealizowanego w ramach kursu online „RENTOWNOŚĆ I FINANSE”.

 

Rozmowa z Adamem Grzesikiem, przedsiębiorcą, który pomaga budować zyskowne firmy, właścicielem salonu Piękne Ciało w Opolu jest zapisem fragmentu szkolenia online w ramach kursu online RENTOWNOŚĆ I FINANSE.

 

 

 

POZNAJ OPINIE O KURSACH BE INSPIRATION 

 

„Mimo, że prowadzę swój salon od 25 lat, to okazało się, że jeszcze wiele się mogę nauczyć i dobrze wykorzystać tę wiedzę. Z kursów online BE Inspiration nauczyłam się dobrze zarządzać czasem, pracownikami i finansami a także, jak dobrze kręcić filmy.  Czytaliście i czytacie w moich myślach.”
Lucyna Konkel, Morea Gabinety Kosmetyczne

 

 

„Czasami jedno zdanie otwiera nam głowę. Dobra wskazówka daje kopa do działania i sprawia, że zaczynamy iść w zupełnie nowym kierunku. Po kursie zdecydowałam się na zakup urządzenia do gabinetu i nawiązałam współpracę z zewnętrzną firmą wykonującą depilację laserową. Nauczyłam się obliczać roboczogodzinę i oceniać, które zabiegi są rentowne, a które powinnam usunąć z oferty. Z niecierpliwością czekam na kolejne rozmowy.”
Joanna Witkowska, JOANNA – gabinet kosmetyczno-fryzjerski

 

 

„BE Inspiration to dla mnie najlepsze źródło wiedzy biznesowej i inspiracji dla managerów klinik i salonów beauty. To powinna być lektura obowiązkowa w każdym salonie, który chce się rozwijać.”
Kalina Ben Sira, prezes sieci Klinik La Perla

 

 

„Szkolenia pozwoliły mi spojrzeć na sprawy budżetowe w innym wymiarze tzn. analizowania moich wydatków i zastanowienia się, jak mogę pracować jeszcze lepiej. Wykłady pomagały mi rozwiązać problemy w zespole dzięki charakterystyce osobowości. Jestem wdzięczna za przekazanie tych ważnych wskazówek i rad.”
Mariola Nowaczek Studio Urody ,,La Marioll” w Pabianicach”

 

 

 

 

CO ZYSKASZ NA UDZIALE W KURSIE

– nauczysz się stawiać pierwsze kroki w planowaniu marketingu i poznasz kolejne etapy działań, otrzymasz makietę do planowania marketingu w salonie

 

– poznasz 5 najskuteczniejszych sposobów / strategii pozyskiwania nowych klientów wraz ze wskazówkami ich zastosowania (pozyskiwanie klientów z okolicy, systemy poleceń, inne)

 

nauczysz się zasad pisania ofert, które sprzedają i postów w social mediach, które będą angażujących twoich odbiorców,

 

– ułożysz swój plan na budowanie eksperckiego wizerunku Twojego salonu/kliniki, otrzymasz niezbędne do tego narzędzia,

 

– przygotujesz własną procedurę prowadzenia pierwszego klienta do klienta stałego

 

– poznasz metody i zasady tego, w jaki sposób pracować z klientem premium oraz w jaki sposób dopasować swoją ofertę do jego wymagań

 

– poznasz możliwości na rozwój salonu poprzez wprowadzenie nowej oferty

 

 

 

 

PROGRAM KURSU ONLINE MARKETING W KLINICE URODY 2021

 

lekcja 1.

JAK ZAPLANOWAĆ MARKETING DLA SALONU BEAUTY W 2021 ROKU. PIERWSZE KROKI I ETAPY DZIAŁANIA.

13.01.2021; godz. 20:30 

Nauczysz/dowiesz się:
– jak myśleć o planowaniu marketingu
– poznasz etapy planowania działań
– na co postawić w marketingu salonów beauty
– otrzymasz gotową makietę do planownia marketingu
ekspert: Wojciech Bizub – marketer & CEO agencji WBIZNES. Wykładowca programu MBA. Autor programów szkoleniowych online w zakresie copywritingu, planowania strategii marketingowej oraz social mediów.

 

lekcja 2.

JAK ZDOBYĆ NOWYCH KLIENTÓW.  NAJSKUTECZNIEJSZE STRATEGIE MARKETINGOWE DLA SALONÓW BEAUTY.

20.01.2021; godz. 20:30 
Nauczysz/dowiesz się:
– co powoduje, że jedna reklama na FB zdobywa klientów, a na innych tracisz pieniądze
– sposób na zwiększenie liczby osób z polecenia, choć wiadomo, że klientki nie lubią się chwalić, że poprawiają swoją urodę
– metodę na przyciąganie klientów na zabiegi premium, gdy masz lub wprowadzasz nowy zabieg do ofert
– schemat rozkręcania marketingu swojego biznesu – szczególnie ważne, gdy zauważysz, że „samo” się już nic nie dzieje
– psychologiczny mechanizm podejmowania decyzji przez klientki, by one decydowały się na Twoją ofertę a nie konkurencji.
ekspert: Marta Fiłoń, trener biznesu beauty. Jej codzienna praca to wymyślanie, sprawdzanie i przewracanie do góry nogami twojego myślenia o proponowaniu kosmetyków i zabiegów sw4oim klientkom.

 

 

lekcja 3.

JAK PISAĆ, ABY TWOI ODBIORCY BYLI ZAANGAŻOWANI I KUPOWALI. COPYWRITING DLA KLINIK URODY.

27.01.2021. godz. 18:30
Nauczysz/dowiesz się:
– Jak przygotować się do napisania silnego tekstu sprzedażowego?
– Dlaczego schemat oferty jest tak ważny?
– Jakich słów unikać żeby nie sabotować sprzedaży?
– 7 technik copywritingu, które sprzedają jak szalone?
– Skąd czerpać pomysły na kreatywne teksty?
ekspert: Mirosław Skwarek, specjalista marketingu, twórca Akademii Social Media

 

 

 

lekcja 4.

JAK BUDOWAĆ POZYCJĘ EKSPERTA. CASE STUDY NA PODSTAWIE SALONU HER EYES STUDIO.

03.02.2021 , godz: 20:30
Nauczysz/dowiesz się:
– czym jest eksperckość, po co ją budować, dla kogo, jakie są jej korzyści i wady
– jak odkryć to, w czym obiekt może zostać ekspertem
– z jakich elementów składa się spójność elementów i eksperckość w salonie.
– Przeanalizujemy narzędzia, które pomagają w tworzeniu odbioru jako profesjonalisty
– Ułożymy poszczególny plan tego, jak zostać obiektem eksperckim
ekspert: Alona Ruban – coach, mentor biznesowy właścicielka Her Eyes Studio.

 

lekcja 5.

JAK UTRZYMAĆ I ROZWINĄĆ POTRZEBY KLIENTA W SALONIE BEAUTY – PLAN DROGI KLIENTA. 

Nauczysz/dowiesz się:
– na jakie kategorie warto podzielić klientów salonu urody
– co klientów powstrzymuje przez kontynuacją usług
– jak pracować z klientami aby zbudować i utrwalić w nich nawyk korzystania z usług, a nawet lojalność
– dlaczego w niektórych salonach nie ma szans na wiernych klientów
– jak zaplanować podróż klienta przez Twój salon
10.02.2021. godz. 20:30
ekspert: Adam Grzesik, przedsiębiorca, który pomaga budować zyskowne firmy, właściciel salonu Piękne Ciało w Opolu.

 

 

lekcja 6.

W JAKI SPOSÓB POZYSKAĆ DO SALONU KLIENTA PREMIUM, CZYLI JAK BUDOWAĆ ZAINTERESOWANIE I LOJALNOŚĆ ZAMOŻNYCH KONSUMENTÓW.

17.02.2020, godz: 20:30
ekspert: Agnieszka Smektała, prowadzi usługi kreatywne, doradcze i edukacyjne dla biznesu pod marką INZPIREA. Specjalność: marketing emocji, dobra luksusowe, wellbeing. Przez wiele lat pracowała dla koncernu Louis Vuitton Moet Hennessy.

 

lekcja 7.

JAK ROBIĆ PROMOCJE W SALONIE BY ZWIĘKSZAĆ OBRÓT I ZDOBYWAĆ NOWYCH KLIENTÓW 

24.02.2021. godz. 20:30
Nauczysz/dowiesz się:
– 5  kluczowych elementów, które będę decydowały o tym, czy promocja będzie tylko zapełnieniem kalendarza zabiegami poniżej ich opłacalności, czy sposobem na wyróżnienie się od konkurencji.
ekspert: Marta Fiłoń, trener biznesu beauty. Jej codzienna praca to wymyślanie, sprawdzanie i przewracanie do góry nogami twojego myślenia o proponowaniu kosmetyków i zabiegów swoim klientkom.

 

 

lekcja 8.

NOWE MOŻLIWOŚCI ROZWOJU SALONU – W CO I JAK INWESTOWAĆ.

03.03.2021; godz. 20:30
Nauczysz/dowiesz się:
– jak rozwinąć ofertę salonu/kliniki
– jak grać nową ofertą, aby pozyskać nową grupę klientów (np. mężczyzn)
– plusy i minusy popularnych rozwiązań produktowych, urządzeniowych, koncepcji
– inne

 

 

 

KURS DOSTĘPNY TAKŻE W ABONAMENCIE MANAGERSKIM 
SPRAWDŹ ABONAMENT MANAGERSKI

PLAN KURSU

KURS MARKETING
lekcja 1. JAK ZAPLANOWAĆ MARKETING DLA SALONU BEAUTY W 2021 ROKU. PIERWSZE KROKI I ETAPY DZIAŁANIA. (13.01.2021; godz. 20:30) 01:00:00
lekcja 2. JAK ZDOBYĆ NOWYCH KLIENTÓW. NAJSKUTECZNIEJSZE STRATEGIE MARKETINGOWE DLA SALONÓW BEAUTY 01:00:00
lekcja 3. JAK PISAĆ, ABY TWOI ODBIORCY BYLI ZAANGAŻOWANI I KUPOWALI. COPYWRITING DLA KLINIK URODY. 01:00:00
lekcja 4. JAK BUDOWAĆ POZYCJĘ EKSPERTA. CASE STUDY. (03.02.2021 , godz: 20:30) 01:00:00
lekcja 5. JAK UTRZYMAĆ I ROZWINĄĆ POTRZEBY KLIENTA W SALONIE BEAUTY – PLAN DROGI KLIENTA. 01:00:00
lekcja 6. W JAKI SPOSÓB POZYSKAĆ DO SALONU KLIENTA PREMIUM, CZYLI JAK BUDOWAĆ ZAINTERESOWANIE I LOJALNOŚĆ ZAMOŻNYCH KONSUMENTÓW. (17.02.2021; godz. 20:30) 01:00:00
lekcja 7. JAK ROBIĆ PROMOCJE W SALONIE BY ZWIĘKSZAĆ OBRÓT I ZDOBYWAĆ NOWYCH KLIENTÓW (24.02.2021; godz. 20:30) 01:00:00
lekcja 8. NOWE MOŻLIWOŚCI ROZWOJU SALONU – W CO I JAK INWESTOWAĆ (03.03.2021; godz. 20:30) 01:00:00
ZAPISZ SIĘ
  • 97,00 
  • LICZBA LEKCJI8
  • 8 godzin
383 UCZESTNIKÓW KURSU

TWÓJ PANEL

SPRAWDŹ TAKŻE KONGRESY

©  BE INSPIRATION www.beinspiration.pl
X