SOCIAL MEDIA

Naucz się pisać angażujące posty, by zdobywać nowych klientów i budować autorytet specjalisty. Zaplanuj działania w social mediach tak, by poświęcać na to kilka godzin w tygodniu i mieć spektakularne efekty. Poznaj reguły „istnienia” Twojej firmy w social mediach, tak by podążać za najnowszymi trendami, by nie zostać w tyle. Miej radość z komunikacji z klientami przez FB i IG, a nie tylko przykry obowiązek „wrzucania jakichś wpisów”.

 

Zakres merytoryczny kursu:
– jak tworzyć posty, które sprzedają – Facebook, Instagram
– jak zdobyć klientów z Facebooka i Instagrama
– jak przygotować miesięczny plan wpisów na Facebooka i Instagrama
– jak tworzyć nietypowe, wyróżniające się i angażujące formy postów na Facebooka i Instagram
– jak zdobywać followersów na Instagrama
– skąd czerpać pomysły i o czym pisać w social mediach – przykłady, case study, szablony

 

 

W ramach dwumiesięcznego kursu online SOCIAL MEDIA DLA KLINIKI BEAUTY  otrzymasz :

 

8 szkoleń online z ekspercką wiedzą na temat najważniejszych działań i rozwiązań w social mediach,  które mają bardziej angażować Twoją społeczność i zwiększać sprzedaż. Lekcje odbywają się w formie wywiadów z ekspertami prowadzonych przez Mariusza Nieściora, redaktora naczelnego BE Inspiration. Formuła live’a pozwala też na pytania uczestników.

 

 

dodatkowe narzędzia do każdej z ośmiu lekcji (pdfy z dodatkowymi treściami, poradami, wytycznymi, etc.)

 

 

– transkrypcje – teksty z nagrań wszystkich ośmiu lekcji. Możesz czytać, kiedy nie możesz oglądać i słuchać. Możesz też wydrukować, zaznaczać, zakreślać, czyli przyswajać wiedzę w sposób, który najbardziej Ci odpowiada.

 

* uwaga: do kursu możesz przystąpić w dowolnym momencie po jego rozpoczęciu (czy też po jego zakończeniu), ponieważ zawsze otrzymasz dostęp do wszystkich nagrań i materiałów

 

 

 

KURS DOSTĘPNY TAKŻE W ABONAMENCIE MANAGERSKIM 

SPRAWDŹ ABONAMENT MANAGERSKI

 

 

 

POZNAJ OPINIE O KURSACH BE INSPIRATION
„Mimo, że prowadzę swój salon od 25 lat, to okazało się, że jeszcze wiele się mogę nauczyć i dobrze wykorzystać tę wiedzę. Z kursów online BE Inspiration nauczyłam się dobrze zarządzać czasem, pracownikami i finansami a także, jak dobrze kręcić filmy. Czytaliście i czytacie w moich myślach.”
Lucyna Konkel, Morea Gabinety Kosmetyczne

 

 

„Czasami jedno zdanie otwiera nam głowę. Dobra wskazówka daje kopa do działania i sprawia, że zaczynamy iść w zupełnie nowym kierunku. Po kursie zdecydowałam się na zakup urządzenia do gabinetu i nawiązałam współpracę z zewnętrzną firmą wykonującą depilację laserową. Nauczyłam się obliczać roboczogodzinę i oceniać, które zabiegi są rentowne, a które powinnam usunąć z oferty. Z niecierpliwością czekam na kolejne rozmowy.”
Joanna Witkowska, JOANNA – gabinet kosmetyczno-fryzjerski

 

 

BE Inspiration to dla mnie najlepsze źródło wiedzy biznesowej i inspiracji dla managerów klinik i salonów beauty. To powinna być lektura obowiązkowa w każdym salonie, który chce się rozwijać.”
Kalina Ben Sira, prezes sieci Klinik La Perla

 

 

„Szkolenia pozwoliły mi spojrzeć na sprawy budżetowe w innym wymiarze tzn. analizowania moich wydatków i zastanowienia się, jak mogę pracować jeszcze lepiej. Wykłady pomagały mi rozwiązać problemy w zespole dzięki charakterystyce osobowości. Jestem wdzięczna za przekazanie tych ważnych wskazówek i rad.”
Mariola Nowaczek Studio Urody ,,La Marioll” w Pabianicach”

 

 

 

TEMATYKA I HARMONOGRAM KURSU

lekcja 1.   

Najlepsze posty salonów beauty na Facebooku, Instagramie i TikToku. Przykłady, analizy, wnioski. 

ekspert: Mariusz Nieścior, redaktor naczelny BE Inspiration

 

 

nauczysz/dowiesz się:
  •  jakie elementy składają się na dobrze przygotowany post ANGAŻUJĄCY
  • Najpopularniejsze tematy / pomysły na posty angażujące
  •  jak pisać posty/nagłówki postów, aby już w pierwszych trzech sekundach pozyskać uwagę „skrolującego”
  • jak skutecznie zdobywać komentarze pod postami
  • czego unikać w postach w social mediach, aby nie zrazić odbiorców/fanów
  • jakie elementy składają się na dobrze przygotowany post SPRZEDAŻOWY

 

 

 

lekcja 2.

Jak założyć Bota, który będzie reagował na komentarze pod postem na Facebooku? Instrukcja krok po kroku 

ekspert: Marta Fiłoń, trener biznesu beauty
nauczysz/dowiesz się:
  • w jaki sposób za pomocą platformy ManyChat przygotować bota i podłączyć go do postu na FB
  • jak konstruować posty na Facebooku, aby zachęcały odbiorców do komentowania
  • w jaki sposób wykorzystać bota do zwiększania organicznych zasięgów
  • jak dzięki botom budować bazę klientów na Messengerze
  • czy boty to dziś konieczność dla skutecznego działania na Facebooku

 

 

 

lekcja 3.  

3 sprawdzone sposoby na posty sprzedażowe w Social Media 

ekspert: Mirosław Skwarek, specjalista marketingu, twórca Akademii Social Media
nauczysz/dowiesz się:
  • zasad pisania przyciągających uwagę nagłówków, schematy
  • zasad pisania językiem korzyści – przykłady i schematy
  • poznasz schemat pisania perswazyjnych postów sprzedażowych
  • jak pisać, aby odpowiadać na rzeczywiste potrzeby klientów salonów i zbić ich obiekcje

 

 

lekcja 4.  

Jak pisać dobre teksty i opisy zabiegów na www 

ekspert: Wojciech Bizub, marketer, autor książki „Odczaruj marketing”
nauczysz/dowiesz się:
  • jak zrozumieć perspektywę klienta branży beauty
  • co zrobić, aby przełączyć się z języka mówionego na pisany?
  • jakie elementy powinna zawierać oferta?
  • w jaki sposób wizualnie uatrakcyjnić swoją ofertę?

 

 

lekcja 5.  

Jak ustawić reklamę na Facebooku i Instagramie, aby trafiała do właściwych osób. Instrukcja krok po kroku.

ekspert:  Mirosław Skwarek, specjalista marketingu, twórca Akademii Social Media
nauczysz/dowiesz się:
  • jak przygotować dobry tekst i grafikę do reklamy – podstawowe zasady i wytyczne
  • jak wybrać cel kampanii reklamowej
  • jak dokładnie określić grupę docelową, aby nie tracić środków na wyświetlanie reklam osobom niezainteresowanym Twoimi usługami
  • jak sprawdzać skuteczność reklamy i optymalizować jej ustawienia
  • kiedy promować istniejący post, a kiedy tworzyć reklamę od podstaw
  • poznasz najpopularniejsze formy reklamowe  i to dla jaich zastosowań będą one odpowiednie

 

 

 

lekcja 6.  

Skąd czerpać pomysły i o czym pisać w social mediach – przykłady, case study

ekspert: Małgorzata Krawczyńska, właścicielka salonów beauty Fabryka Pereł i Fabryka Diamentów 

 

nauczysz/dowiesz się:
  • najpopularniejsze teraty, które angażują klientki salonów beauty w social mediach, jak je wykorzystać – przykłady i schematy
  • jak planować wpisy na social media na miesiąc do przodu
  • o czym pisać i jakie formy postów zamieszczać
  • jakie są najważniejsze zasady prowadzenia profil1i na Facebooku i Instagramie, które pozwolą budować zaangażowanie fanów i dobre zasięgi
  • jak się pokazywać, aby być postrzeganym zarówno jako specjalista z „ludzką twarzą”, czyli jak sprawić, aby Twoi odbiorcy Cię polubili.

 

 

lekcja 7.  

10 najważniejszych zasad prowadzenia angażującego profilu salon beauty na TIK Toku. Case study na podstawie salonu Kosmetologia Zielińska – Iwona Zielińska

ekspert: Iwona Zielińska, właścicielka salonu beauty Kosmetologia Zielińska 
nauczysz/dowiesz się:
  • jak wykorzystać TikTok-a w promocji salonu beauty
  • skąd czerpać pomysły na nagrania, najpopularniejsze schematy
  • na czym polega specyfika publikowania na TIK TOKU w porównaniu z Facebookiem i Instagramem
  • jakiego rodzaju treści i w jaki sposób publikować na TIK TOKU
  • w jaki sposób łączyć lekką formę publikacji z treściami merytorycznymi, aby przekazać prawdziwą filozofię i wizerunek profesjonalnego salonu

 

 

lekcja 8. 
Jak robić świetne zdjęcia na social media smartphonem 
nauczysz/dowiesz się:
  • jakie są najpopularniejsze tematy zdjęć, które sprawdzają się w social mediach
  • poznasz techniczne aspekty  wykonywania dobrych zdjęć smartfonem –  jak ustawić oświetlenie, jak wykorzystać światło dzienne, jak kadrować (podstawowe zasady kompozycji zdjęcia)
  • jak fotografować i nagrywać zabiegi kosmetyczne

 

 

PLAN KURSU


Warning: A non-numeric value encountered in /home/niescior/domains/kursy.beinspiration.pl/public_html/wp-content/plugins/wplms-assignments/includes/class.assignment-process.php on line 209
lekcja 1. Najlepsze posty salonów beauty na Facebooku, Instagramie i TikToku. Przykłady, analizy, wnioski. 01:00:00
lekcja 2. Jak założyć Bota, który będzie reagował na komentarze pod postem na Facebooku? Instrukcja krok po kroku 00:40:00
lekcja 3. 3 sprawdzone sposoby na posty sprzedażowe w Social Media (26.05.2021) 01:00:00
lekcja 4. Jak pisać dobre teksty i opisy zabiegów na www 01:00:00
lekcja 5. Jak ustawić reklamę na Facebooku i Instagramie, aby trafiała do właściwych osób. Instrukcja krok po kroku. (09.06.2021) 01:00:00
lekcja 6. Skąd czerpać pomysły i o czym pisać w social mediach – przykłady, case study, szablony (16.06.2021) 01:00:00
00:00
lekcja 8. Jak przygotowywać grafiki, zdjęcia i video na social media. 8 trików (30.06.2021) 01:00:00
ZAPISZ SIĘ
  • 97,00 
  • LICZBA LEKCJI7
  • 6 godzin, 40 minut
252 UCZESTNIKÓW KURSU

TWÓJ PANEL

SPRAWDŹ TAKŻE KONGRESY

©  BE INSPIRATION www.beinspiration.pl
X