SOCIAL MEDIA
Naucz się pisać angażujące posty, by zdobywać nowych klientów i budować autorytet specjalisty. Zaplanuj działania w social mediach tak, by poświęcać na to kilka godzin w tygodniu i mieć spektakularne efekty. Poznaj reguły „istnienia” Twojej firmy w social mediach, tak by podążać za najnowszymi trendami, by nie zostać w tyle. Miej radość z komunikacji z klientami przez FB i IG, a nie tylko przykry obowiązek „wrzucania jakichś wpisów”.
Zakres merytoryczny kursu:
– jak tworzyć posty, które sprzedają – Facebook, Instagram
– jak zdobyć klientów z Facebooka i Instagrama
– jak przygotować miesięczny plan wpisów na Facebooka i Instagrama
– jak tworzyć nietypowe, wyróżniające się i angażujące formy postów na Facebooka i Instagram
– jak zdobywać followersów na Instagrama
– skąd czerpać pomysły i o czym pisać w social mediach – przykłady, case study, szablony
W ramach dwumiesięcznego kursu online SOCIAL MEDIA DLA KLINIKI BEAUTY otrzymasz :
8 szkoleń online z ekspercką wiedzą na temat najważniejszych działań i rozwiązań w social mediach, które mają bardziej angażować Twoją społeczność i zwiększać sprzedaż. Lekcje odbywają się w formie wywiadów z ekspertami prowadzonych przez Mariusza Nieściora, redaktora naczelnego BE Inspiration. Formuła live’a pozwala też na pytania uczestników.
dodatkowe narzędzia do każdej z ośmiu lekcji (pdfy z dodatkowymi treściami, poradami, wytycznymi, etc.)
– transkrypcje – teksty z nagrań wszystkich ośmiu lekcji. Możesz czytać, kiedy nie możesz oglądać i słuchać. Możesz też wydrukować, zaznaczać, zakreślać, czyli przyswajać wiedzę w sposób, który najbardziej Ci odpowiada.
* uwaga: do kursu możesz przystąpić w dowolnym momencie po jego rozpoczęciu (czy też po jego zakończeniu), ponieważ zawsze otrzymasz dostęp do wszystkich nagrań i materiałów
KURS DOSTĘPNY TAKŻE W ABONAMENCIE MANAGERSKIM
SPRAWDŹ ABONAMENT MANAGERSKI
POZNAJ OPINIE O KURSACH BE INSPIRATION
„Mimo, że prowadzę swój salon od 25 lat, to okazało się, że jeszcze wiele się mogę nauczyć i dobrze wykorzystać tę wiedzę. Z kursów online BE Inspiration nauczyłam się dobrze zarządzać czasem, pracownikami i finansami a także, jak dobrze kręcić filmy. Czytaliście i czytacie w moich myślach.”
Lucyna Konkel, Morea Gabinety Kosmetyczne
„Czasami jedno zdanie otwiera nam głowę. Dobra wskazówka daje kopa do działania i sprawia, że zaczynamy iść w zupełnie nowym kierunku. Po kursie zdecydowałam się na zakup urządzenia do gabinetu i nawiązałam współpracę z zewnętrzną firmą wykonującą depilację laserową. Nauczyłam się obliczać roboczogodzinę i oceniać, które zabiegi są rentowne, a które powinnam usunąć z oferty. Z niecierpliwością czekam na kolejne rozmowy.”
Joanna Witkowska, JOANNA – gabinet kosmetyczno-fryzjerski
„BE Inspiration to dla mnie najlepsze źródło wiedzy biznesowej i inspiracji dla managerów klinik i salonów beauty. To powinna być lektura obowiązkowa w każdym salonie, który chce się rozwijać.”
Kalina Ben Sira, prezes sieci Klinik La Perla
„Szkolenia pozwoliły mi spojrzeć na sprawy budżetowe w innym wymiarze tzn. analizowania moich wydatków i zastanowienia się, jak mogę pracować jeszcze lepiej. Wykłady pomagały mi rozwiązać problemy w zespole dzięki charakterystyce osobowości. Jestem wdzięczna za przekazanie tych ważnych wskazówek i rad.”
Mariola Nowaczek Studio Urody ,,La Marioll” w Pabianicach”
TEMATYKA I HARMONOGRAM KURSU
lekcja 1.
Najlepsze posty salonów beauty na Facebooku, Instagramie i TikToku. Przykłady, analizy, wnioski.
ekspert: Mariusz Nieścior, redaktor naczelny BE Inspiration
nauczysz/dowiesz się:
-
jakie elementy składają się na dobrze przygotowany post ANGAŻUJĄCY
-
Najpopularniejsze tematy / pomysły na posty angażujące
-
jak pisać posty/nagłówki postów, aby już w pierwszych trzech sekundach pozyskać uwagę „skrolującego”
-
jak skutecznie zdobywać komentarze pod postami
-
czego unikać w postach w social mediach, aby nie zrazić odbiorców/fanów
-
jakie elementy składają się na dobrze przygotowany post SPRZEDAŻOWY
lekcja 2.
Jak założyć Bota, który będzie reagował na komentarze pod postem na Facebooku? Instrukcja krok po kroku
ekspert: Marta Fiłoń, trener biznesu beauty
nauczysz/dowiesz się:
-
w jaki sposób za pomocą platformy ManyChat przygotować bota i podłączyć go do postu na FB
-
jak konstruować posty na Facebooku, aby zachęcały odbiorców do komentowania
-
w jaki sposób wykorzystać bota do zwiększania organicznych zasięgów
-
jak dzięki botom budować bazę klientów na Messengerze
-
czy boty to dziś konieczność dla skutecznego działania na Facebooku
lekcja 3.
3 sprawdzone sposoby na posty sprzedażowe w Social Media
ekspert: Mirosław Skwarek, specjalista marketingu, twórca Akademii Social Media
nauczysz/dowiesz się:
-
zasad pisania przyciągających uwagę nagłówków, schematy
-
zasad pisania językiem korzyści – przykłady i schematy
-
poznasz schemat pisania perswazyjnych postów sprzedażowych
-
jak pisać, aby odpowiadać na rzeczywiste potrzeby klientów salonów i zbić ich obiekcje
lekcja 4.
Jak pisać dobre teksty i opisy zabiegów na www
ekspert: Wojciech Bizub, marketer, autor książki „Odczaruj marketing”
nauczysz/dowiesz się:
-
jak zrozumieć perspektywę klienta branży beauty
-
co zrobić, aby przełączyć się z języka mówionego na pisany?
-
jakie elementy powinna zawierać oferta?
-
w jaki sposób wizualnie uatrakcyjnić swoją ofertę?
lekcja 5.
Jak ustawić reklamę na Facebooku i Instagramie, aby trafiała do właściwych osób. Instrukcja krok po kroku.
ekspert: Mirosław Skwarek, specjalista marketingu, twórca Akademii Social Media
nauczysz/dowiesz się:
-
jak przygotować dobry tekst i grafikę do reklamy – podstawowe zasady i wytyczne
-
jak wybrać cel kampanii reklamowej
-
jak dokładnie określić grupę docelową, aby nie tracić środków na wyświetlanie reklam osobom niezainteresowanym Twoimi usługami
-
jak sprawdzać skuteczność reklamy i optymalizować jej ustawienia
-
kiedy promować istniejący post, a kiedy tworzyć reklamę od podstaw
-
poznasz najpopularniejsze formy reklamowe i to dla jaich zastosowań będą one odpowiednie
lekcja 6.
Skąd czerpać pomysły i o czym pisać w social mediach – przykłady, case study
ekspert: Małgorzata Krawczyńska, właścicielka salonów beauty Fabryka Pereł i Fabryka Diamentów
nauczysz/dowiesz się:
-
najpopularniejsze teraty, które angażują klientki salonów beauty w social mediach, jak je wykorzystać – przykłady i schematy
-
jak planować wpisy na social media na miesiąc do przodu
-
o czym pisać i jakie formy postów zamieszczać
-
jakie są najważniejsze zasady prowadzenia profil1i na Facebooku i Instagramie, które pozwolą budować zaangażowanie fanów i dobre zasięgi
-
jak się pokazywać, aby być postrzeganym zarówno jako specjalista z „ludzką twarzą”, czyli jak sprawić, aby Twoi odbiorcy Cię polubili.
lekcja 7.
10 najważniejszych zasad prowadzenia angażującego profilu salon beauty na TIK Toku. Case study na podstawie salonu Kosmetologia Zielińska – Iwona Zielińska
ekspert: Iwona Zielińska, właścicielka salonu beauty Kosmetologia Zielińska
nauczysz/dowiesz się:
-
jak wykorzystać TikTok-a w promocji salonu beauty
-
skąd czerpać pomysły na nagrania, najpopularniejsze schematy
-
na czym polega specyfika publikowania na TIK TOKU w porównaniu z Facebookiem i Instagramem
-
jakiego rodzaju treści i w jaki sposób publikować na TIK TOKU
-
w jaki sposób łączyć lekką formę publikacji z treściami merytorycznymi, aby przekazać prawdziwą filozofię i wizerunek profesjonalnego salonu
lekcja 8.
Jak robić świetne zdjęcia na social media smartphonem
nauczysz/dowiesz się:
-
jakie są najpopularniejsze tematy zdjęć, które sprawdzają się w social mediach
-
poznasz techniczne aspekty wykonywania dobrych zdjęć smartfonem – jak ustawić oświetlenie, jak wykorzystać światło dzienne, jak kadrować (podstawowe zasady kompozycji zdjęcia)
-
jak fotografować i nagrywać zabiegi kosmetyczne
PLAN KURSU
lekcja 1. Najlepsze posty salonów beauty na Facebooku, Instagramie i TikToku. Przykłady, analizy, wnioski. | 01:00:00 | ||
lekcja 2. Jak założyć Bota, który będzie reagował na komentarze pod postem na Facebooku? Instrukcja krok po kroku | 00:40:00 | ||
lekcja 3. 3 sprawdzone sposoby na posty sprzedażowe w Social Media (26.05.2021) | 01:00:00 | ||
lekcja 4. Jak pisać dobre teksty i opisy zabiegów na www | 01:00:00 | ||
lekcja 5. Jak ustawić reklamę na Facebooku i Instagramie, aby trafiała do właściwych osób. Instrukcja krok po kroku. (09.06.2021) | 01:00:00 | ||
lekcja 6. Skąd czerpać pomysły i o czym pisać w social mediach – przykłady, case study, szablony (16.06.2021) | 01:00:00 | ||
00:00 | |||
lekcja 8. Jak przygotowywać grafiki, zdjęcia i video na social media. 8 trików (30.06.2021) | 01:00:00 |