kurs 5: maj – czerwiec 2021

SOCIAL MEDIA

Naucz się pisać angażujące posty, by zdobywać nowych klientów i budować autorytet specjalisty. Zaplanuj działania w social mediach tak, by poświęcać na to kilka godzin w tygodniu i mieć spektakularne efekty. Poznaj reguły „istnienia” Twojej firmy w social mediach, tak by podążać za najnowszymi trendami, by nie zostać w tyle. Miej radość z komunikacji z klientami przez FB i IG, a nie tylko przykry obowiązek „wrzucania jakichś wpisów”.

Zakres merytoryczny kursu:

– jak tworzyć posty, które sprzedają – Facebook, Instagram
– jak zdobyć klientów z Facebooka i Instagrama
– jak przygotować miesięczny plan wpisów na Facebooka i Instagrama
– jak tworzyć nietypowe, wyróżniające się i angażujące formy postów na Facebooka i Instagram
– jak zdobywać followersów na Instagrama
– skąd czerpać pomysły i o czym pisać w social mediach – przykłady, case study, szablony

W kursie:

 

8 szkoleń online

 

 

dodatkowe narzędzia od ekspertów

 

 

test wiedzy i możliwość otrzymania certyfikatu

 

KURS DOSTĘPNY TAKŻE W ABONAMENCIE MANAGERSKIM 

SPRAWDŹ ABONAMENT MANAGERSKI

 

CO ZYSKASZ NA UDZIALE W KURSIE
– nauczysz się sprawdzonych rozwiązań polecania klientkom produktów do pielęgnacji domowej
– będziesz wiedziała w jaki sposób zbudować pozycję eksperta w oczach klientki, a tym samym kiedy i jak rozmawiać z klientką o rozwiązaniu na jej problem, aby klientka zdecydowała się na zakup zabiegów i produktów do pielęgnacji domowej
– będziesz wiedziała w jaki sposób przygotować procedurę obsługi klienta i budować atmosferę gościnności, na jakie elementy w niej zwrócić szczególną uwagę, jak ją wdrożyć w Twoim zespole
– nauczysz się w jaki sposób neutralizować obiekcje klienta, a także rozpatrywać reklamacje w taki sposób, aby klient był zadowolony, a ty żebyś uzyskała informację niezbędną do doskonalenia swoich usług
– poznasz rozwiązania na skuteczną sprzedaż serii zabiegowych,
– poznasz rozwiązania, dzięki którym będziesz potrafiła przekonać klientki, które dotychczas kupowały pojedyncze, tańsze zabiegi do tego, aby zdecydowały się na zakup zabiegów droższych
– poznasz zasady skutecznej rozmowy sprzedażowej przez telefon
– poznasz gotowe komunikaty do rozmowy z klientami, także w trudnych sytuacjach z ich wymówkami
– nauczysz się w jaki sposób przygotować i wyszkolić recepcję salonu, aby skutecznie realizowała procedury sprzedaży
– poznasz rozwiązania, dzięki którym będziesz potrafiła przekierować klientki korzystające wyłącznie z wybranego zabiegu (np. manicure) do skorzystania z szerszej oferty Twojego salonu

 

TEMATYKA I HARMONOGRAM KURSU

lekcja 1. 

17.05.2021, 20:30   

Najlepsze posty salonów beauty na Facebooku, Instagramie i TikToku. Przykłady, analizy, wnioski. 

ekspert: Mariusz Nieścior, redaktor naczelny BE Inspiration. 

 

nauczysz/dowiesz się:

  •  jakie elementy postów zwiększają zaangażowani odbiorców 
  •  jakie grafiki przykuwają uwagę odbiorców
  •  zobaczysz przykłady ciekawie przedstawionych prezentacji zabiegów
  •  przykłady postów, które zdobyły  pokażemy też przykłady nieprawidłowego działania
  • jak pisać dobre nagłówki i dlaczego ich rola jest kluczowa dla przyciągnięcia uwagi
  • jak pisać językiem korzyści
  • jakie są najpopularniejsze zwroty nawołujące do działania a inne
  • jak prowadzone są skuteczne kampanie sprzedażowe
  • jakie są 3 kluczowe cechy dla prowadzenia social mediów

 

lekcja 2.

19.05. 2021;  20:30

Jak założyć Bota, który będzie reagował na komentarze pod postem na Facebooku? Instrukcja krok po kroku 

ekspert: Marta Fiłoń, trener biznesu beauty

 

nauczysz/dowiesz się:

  • jak sposób za pomocą platformy ManyChat przygotować bota i podłączyć go do postu na FB
  • jak konstruować posty na Facebooku, aby zachęcały odbiorców do komentowania
  • w jaki sposób wykorzystać bota do zwiększania organicznych zasięgów
  • jak dzięki botom budować bazę klientów na Messengerze

 

lekcja 3. 

26.05.2021; 20:30 

3 sprawdzone sposoby na posty sprzedażowe w Social Media 

ekspert: Mirosław Skwarek, specjalista marketingu, twórca Akademii Social Media

 

nauczysz/dowiesz się:

  • kiedy najbardziej

 

lekcja 4. 

02.06.2021; 20:30 

5 sposobów na angażujące treści na Facebooka i Instagram 

ekspert: Wojciech Bizub, marketer, autor książki „Odczaruj marketing”

 

nauczysz/dowiesz się:

 

 

lekcja 5. 

09.06.2021; 20:30 

Skąd czerpać pomysły i o czym pisać w social mediach – przykłady, case study, szablony

ekspert:

 

nauczysz/dowiesz się:

  • jakiego rodzaju treści potrzebuje odbiorca zainteresowany usługami salonów beauty

 

lekcja 6. 

16.06.2021; 20:30 

Jak ustawić reklamę na Facebooku i Instagramie, aby trafiała do właściwych osób. Instrukcja krok po kroku.

ekspert:  Mirosław Skwarek, specjalista marketingu, twórca Akademii Social Media

 

 

nauczysz/dowiesz się:

 

 

lekcja 7. 

26.05.2021; 20:30 

10 najważniejszych zasad prowadzenia angażującego profilu salon beauty na TIK Toku. Case study na podstawie salonu Kosmetologia Zielińska – Iwona Zielińska

ekspert: Iwona Zielińska, właścicielka salonu beauty Kosmetologia Zielińska 

 

 

nauczysz/dowiesz się:

 

 

lekcja 8. 

Jak przygotowywać grafiki, zdjęcia i video na social media. Ileś tam porad, jak to zrobić dobrze.

30.06.2021; 20:30 

ekspert:

 

nauczysz/dowiesz się:

PLAN KURSU

PLAN KURSU WKRÓTCE
ZAPISZ SIĘ
  • 97,00 
224 UCZESTNIKÓW KURSU

TWÓJ PANEL

SPRAWDŹ TAKŻE KONGRESY

©  BE INSPIRATION www.beinspiration.pl
X