kurs 4: marzec – kwiecień 2021

SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA

Jak uczyć się sprzedaży, to tylko od tych, którzy w tej dziedzinie mają świetne wyniki. Zebraliśmy takie osoby i ich doświadczenia w jednym kursie. Możesz więc poznać rozwiązania, dzięki którym na co dzień zwiększają oni sprzedaż i zyski w swoich salonach. Zobacz program kursu i ekspertów.

 

 

Zakres merytoryczny kursu:
– jak przygotować recepcjonistkę do efektywnej pracy
– jak sprzedawać kolejne zabiegi
– jak proponować kosmetyki do pielęgnacji domowej
– jak przygotować procedurę obsługi i sprzedaży w klinice i salonie
– jak przygotować informacje i skutecznie sprzedać nowy zabieg
– jak sprzedać droższe zabiegi osobom, które korzystają tylko np. z manicure
– jak przygotować schemat zatrzymania klienta z promocji
– jak skutecznie i sprawnie radzić sobie z obiekcjami i wymówkami klientek

 

 

W ramach kursu SPRZEDAŻ I OBSŁUGA W KLINICE BEAUTY otrzymasz:

8 lekcji (szkoleń online) z ekspercką wiedzą na temat najważniejszych działań marketingowych, które należy uwzględnić planując marketing w 2021 roku. Lekcje odbywają się w formie wywiadów z ekspertami prowadzonych przez Mariusza Nieściora, redaktora naczelnego BE Inspiration. Formuła live’a pozwala też na pytania uczestników.

 

 

dodatkowe narzędzia do każdej z ośmiu lekcji (pdfy z dodatkowymi treściami, poradami, wytycznymi, etc.

 

 

 

transkrypcje – teksty z nagrań wszystkich ośmiu lekcji. Możesz czytać, kiedy nie możesz oglądać i słuchać. Możesz też wydrukować, zaznaczać, zakreślać, czyli przyswajać wiedzę w sposób, który najbardziej Ci odpowiada.

 

 

 

KURS DOSTĘPNY TAKŻE W ABONAMENCIE MANAGERSKIM 

SPRAWDŹ ABONAMENT MANAGERSKI

 

 

 

CO ZYSKASZ NA UDZIALE W KURSIE

 – nauczysz się sprawdzonych rozwiązań polecania klientkom produktów do pielęgnacji domowej 
–  będziesz wiedziała w jaki sposób zbudować pozycję eksperta w oczach klientki, a tym samym kiedy i jak rozmawiać z klientką o rozwiązaniu na jej problem, aby klientka zdecydowała się na zakup zabiegów i produktów do pielęgnacji domowej
–  będziesz wiedziała w jaki sposób przygotować procedurę obsługi klienta i budować atmosferę gościnności, na jakie elementy w niej zwrócić szczególną uwagę, jak ją wdrożyć w Twoim  zespole
–  nauczysz się w jaki sposób neutralizować obiekcje klienta, a także rozpatrywać reklamacje w taki sposób, aby klient był zadowolony, a ty żebyś uzyskała informację niezbędną do doskonalenia swoich usług
–  poznasz rozwiązania na skuteczną sprzedaż serii zabiegowych,
–  poznasz rozwiązania, dzięki którym będziesz potrafiła przekonać klientki, które dotychczas kupowały pojedyncze, tańsze zabiegi do tego, aby zdecydowały się na zakup zabiegów droższych
–  poznasz zasady skutecznej rozmowy sprzedażowej przez telefon
–  poznasz gotowe komunikaty do rozmowy z klientami, także w trudnych sytuacjach z ich wymówkami
–  nauczysz się w jaki sposób przygotować i wyszkolić recepcję salonu, aby skutecznie realizowała procedury sprzedaży
–  poznasz rozwiązania, dzięki którym będziesz potrafiła przekierować klientki korzystające wyłącznie z wybranego zabiegu (np. manicure) do skorzystania z szerszej oferty Twojego salonu

 

 

TEMATYKA I HARMONOGRAM KURSU

 

10.03. Procedura sprzedaży podczas zabiegu w gabinecie.

ekspert/prelegent – Magdalena Rycerz-Pal, właścicielka Face&Beauty Institute Poczucie Piękna
  • jak nie sprzedawać, a zalecać
  • jak wyzbyć się oceniania klienta i proponować  to, co dla niego najlepsze
  •  jak edukować klienta i tłumaczyć dlaczego właściwa pielęgnacja jest dla niego tak ważna
  • jak być profesjonalistą i budować zaufanie mową i ciałem
  • jak i dlaczego powinnaś powtarzać klientowi i  podsumowywać  to, co jest dla niego istotne

 

 

17.03. Techniki zwiększania sprzedaży kosmetyków detalicznych / do pielęgnacji domowej.

ekspert/prelegent: Karolina Korona-Szatkowska, właścicielka gabinetu kosmetycznego Korona Centrum
  • jak zadbać o komfort klienta podczas zabiegu, aby móc zapytać go o jego oczekiwania
  • jak analizować i zrozumieć potrzeby klienta (zbudowanie oferty-min.2 do 3 wariantów pielęgnacji domowej- podstawowej, najczęściej wybieranych, rozszerzony)
  • w jaki sposób przedstawić klientowi produkty do pielęgnacji domowej  (cechy produktu, opis zużywalność, prezentacja prawidłowej aplikacji
  • w jaki sposób rozpisać na recepcie pielęgnację domową

 

 

24.03. Pierwsze wrażenie – czyli jak stworzyć procedury obsługi, które pokochają  Twoje klientki

ekspert/prelegent: Beata Adamczyk, międzynarodowa konsultantka spa & beauty
  • jaka jest różnica pomiędzy procedurą a schematem obsługi klienta
  • dlaczego obsługa klienta powinna być priorytetem w każdej firmie
  •  rozwiązania na budowanie  gościnnej atmosfery
  •  jakie zachowania powinni wystrzegać się Twoi pracownicy

 

31.03. Sposoby i rozwiązania na reklamacje i obiekcje klienta.  Jak sobie radzić z trudnym klientem.

ekspert/prelegent: Karolina Grabiszewska, właścicielka salonów The Colours Beauty Studio, finansistka, prowadzi blog i portal salonowefinanse.pl
  • kim jest i dlaczego trudny klient w ogóle pojawia się w naszym salonie?
  • jak z trudnego klienta uczynić wiernego fana Twojej marki.
  • dlaczego nie należy obrażać się na składane przez klientów reklamacje?\
  • o robić, gdy do salonu przychodzi niezadowolona z efektu zabiegu klientka.
  • obiekcje klienta – zmora czy dar?

 

 

07.04. Jak przekonać klientki do droższych zabiegów.

ekspert/prelegent: Marta Fiłoń, trener biznesu beauty
  • co to jest strategia premium i dlaczego warto ją wprowadzić w każdym salonie
  • 2 strategie zdobywania klientów na droższe zabiegi
  • narzędzia marketingowe ułatwiające sprzedaż droższych zabiegów
  • strategia rozmowy z klientką o droższych zabiegach
  •  przygotowanie na obiekcje i wymówki klientek

 

14.04 Jak sprzedawać serie zabiegowe, na przykładzie zabiegów modelowania sylwetki.

ekspert/prelegent: Beata Wituń, właścicielka sieci salonów modelowania sylwetki Body Evolution

 

 

21.04. Jak sprzedawać zabiegi przez telefon i przy recepcji.

ekspert/prelegent: Marta Fiłoń, trener biznesu beauty
  •  jak zamienić tych, który tylko pytają o ofertę w klientów salonu
  • słowa klucze i słowa zakazane w rozmowie telefonicznej
  • sposób na zwiększanie zamówień już przy pierwszej rozmowie
  •  strategia obsługi klienta, który jest pierwszy raz w salonie
  • zapisywanie na kolejne wizyty i utrzymanie lojalności klientów

 

 

28.04  Jak zachęcić klientki korzystające z jednego taniego zabiegu do korzystania z szerokiej oferty salonu, jak zarządzać bazą klientów.

ekspert/prelegent: Adam Grzesik, przedsiębiorca, który pomaga innym przedsiębiorcom budować zyskowne firmy, specjalista od prowadzenia finansów i budżetów firmowych, właściciel salonu beauty Piękne Ciało
  • jak ułożyć proces  zakupowy w umyśle klienta
  • jak  przekierować  klientki z manicure na zabiegi na twarz
  •   jak „skusić” klientkę na pierwszy zabieg na twarz lub ciało
  •  wytłumaczę jak zarządzać bazą klientów i jak obsługiwać ich całościowo

 

OGLĄDAJ MATERIAŁ WPROWADZAJĄCY DO KURSU

Zapis transmisji live, w  której  eksperci kursu omawiają  jeden sprzedażowy niuans – szczegół w procedurze zabiegowej salonu beauty, na który należy zwrócić szczególną uwagę, jeżeli zależy Ci na dobrych wynikach salonu. Spotkanie prowadzi Mariusz Nieścior, naczelny BE Inspiration,
Oto lista niuansów omawianych przez ekspertów:
☑️ 1. Jak sprzedać KOLEJNY krem do pielęgnacji domowej.
☑️ 2. W którym momencie zabiegu MOŻESZ ROZPOCZĄĆ ROZMOWĘ SPRZEDAŻOWĄ i w jaki sposób to zrobić, aby nie zrazić klientki.
☑️ 3. Niedoceniany element procedury obsługi klienta – JAK POŻEGNAĆ KLIENTA po zabiegu.
☑️ 4. Co zrobić, kiedy KLIENTKA SKŁADA REKLAMACJĘ z powodu braku efektu zabiegowego.
☑️ 5. Jak skutecznie zachęcić klientkę po serii zabiegów, aby PRZYCHODZIŁA NA ZABIEGI UTRWALENIA EFEKTÓW.
☑️ 6. Jak stworzyć okazję do tego, aby ZAPROPONOWAĆ KLIENTCE DROŻSZE ZABIEGI.
☑️ 7. Jak zachęcić klientki do SKORZYSTANIA Z PROMOCJI.
☑️ 8. Kiedy i w jaki sposób zachęcić klientkę korzystającą jedynie za
zabiegu manicure do SKORZYSTANIA Z SZERSZEJ OFERTY SALONU?

PLAN KURSU

TU LEKCJE KURSU
lekcja 1. PROCEDURA SPRZEDAŻY PODCZAS ZABIEGU W GABINECIE (10.03.2021, GODZ. 20:30) 01:40:00
lekcja 2. TECHNIKI ZWIĘKSZANIA SPRZEDAŻY KOSMETYKÓW DO PIELĘGNACJI DOMOWEJ (17.03.; 20:30) 01:30:00
lekcja 3. PIERWSZE WRAŻENIE, CZYLI JAK STWORZYĆ PROCEDURY OBSŁUGI, KTÓRE POKOCHAJĄ TWOJE KLIENTKI 01:30:00
lekcja 4. SPOSOBY I ROZWIĄZANIA NA REKLAMACJE I OBIEKCJE KLIENTA. JAK SOBIE RADZIĆ Z TRUDNYM KLIENTEM. 01:20:00
lekcja 5. JAK PRZEKONAĆ KLIENTKI DO DROŻSZYCH ZABIEGÓW. 01:20:00
lekcja 6. JAK SPRZEDAWAĆ SERIE ZABIEGOWE. ROZWIĄZANIA NA PRZYKŁADZIE ZABIEGÓW MODELOWANIA SYLWETKI.(14.04., 20:30) 01:20:00
lekcja 7. JAK SPRZEDAWAĆ ZABIEGI PRZEZ TELFON I NA RECEPCJI (21.04.; 20:30) 01:20:00
lekcja 8. JAK ZACHĘCIĆ KLIENTKI KORZYSTAJĄCE Z JEDNEGO TANIEGO ZABIEGU DO KORZYSTANIA Z SZEROKIEJ OFERTY SALONU. JAK ZARZĄDZAĆ BAZĄ KLIENTÓW, ABY ZWIĘKSZAĆ SPRZEDAŻ (28.04.; 20:30) 01:20:00
ZAPISZ SIĘ
  • 97,00 
  • LICZBA LEKCJI8
  • 11 godzin, 20 minut
249 UCZESTNIKÓW KURSU

TWÓJ PANEL

SPRAWDŹ TAKŻE KONGRESY

©  BE INSPIRATION www.beinspiration.pl
X