kurs 4: marzec – kwiecień 2021
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA
Gotowe komunikaty do rozmowy z klientami, także w trudnych sytuacjach z ich wymówkami. Procedura obsługi klienta od pierwszego telefonu, która ma na celu zainteresować szeroką ofertą kliniki urody. Na kursie znajdziesz odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania: jak sprzedać droższy zabieg, jak zachęcić klientkę do innych zabiegów niż tylko te, po które przyszła i jak sprzedać kosmetyki bez namawiania klientek na zakup.
Zakres merytoryczny kursu:
– jak przygotować recepcjonistkę do efektywnej pracy
– jak sprzedawać kolejne zabiegi
– jak proponować kosmetyki do pielęgnacji domowej
– jak przygotować procedurę obsługi i sprzedaży w klinice i salonie
– jak przygotować informacje i skutecznie sprzedać nowy zabieg
– jak sprzedać droższe zabiegi osobom, które korzystają tylko np. z manicure
– jak przygotować schemat zatrzymania klienta z promocji
– jak skutecznie i sprawnie radzić sobie z obiekcjami i wymówkami klientek
W kursie:
8 szkoleń online
dodatkowe narzędzia od ekspertów
test wiedzy i możliwość otrzymania certyfikatu
KURS DOSTĘPNY TAKŻE W ABONAMENCIE MANAGERSKIM
SPRAWDŹ ABONAMENT MANAGERSKI