kurs 4: marzec – kwiecień 2021

SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA

Gotowe komunikaty do rozmowy z klientami, także w trudnych sytuacjach z ich wymówkami. Procedura obsługi klienta od pierwszego telefonu, która ma na celu zainteresować szeroką ofertą kliniki urody. Na kursie znajdziesz odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania: jak sprzedać droższy zabieg, jak zachęcić klientkę do innych zabiegów niż tylko te, po które przyszła i jak sprzedać kosmetyki bez namawiania klientek na zakup.

Zakres merytoryczny kursu:

– jak przygotować recepcjonistkę do efektywnej pracy
– jak sprzedawać kolejne zabiegi
– jak proponować kosmetyki do pielęgnacji domowej
– jak przygotować procedurę obsługi i sprzedaży w klinice i salonie
– jak przygotować informacje i skutecznie sprzedać nowy zabieg
– jak sprzedać droższe zabiegi osobom, które korzystają tylko np. z manicure
– jak przygotować schemat zatrzymania klienta z promocji
– jak skutecznie i sprawnie radzić sobie z obiekcjami i wymówkami klientek

W kursie:

 

8 szkoleń online

 

 

dodatkowe narzędzia od ekspertów

 

 

test wiedzy i możliwość otrzymania certyfikatu

 

KURS DOSTĘPNY TAKŻE W ABONAMENCIE MANAGERSKIM 

SPRAWDŹ ABONAMENT MANAGERSKI

PLAN KURSU

PLAN KURSU WKRÓTCE
ZAPISZ SIĘKURS ROZPOCZYNA SIĘ ZA 1 tydzień
  • 97,00 
  • Start za 1 tydzień
236 UCZESTNIKÓW KURSU

TWÓJ PANEL

SPRAWDŹ TAKŻE KONGRESY

©  BE INSPIRATION www.beinspiration.pl
X