Kurs został przygotowany z myślą o managerach i zarządzających klinikami urody, którzy potrzebują praktycznych rozwiązań i porad, jak budować efektywne zespoły pracowników. Na program kursu składa się 8 lekcji. których tematyka to najważniejsze zagadnienia, które powinien znać każdy manager beauty, aby sprawnie zarządzać zespołem pracowników – rekrutować rozwiązywać problemy, delegować, motywować, czy rozmawiać aby osiągać swoje cele.
Kurs ma bardzo praktyczny charakter. Wszystkie treści oparte są o realne przykłady z rzeczywistości funkcjonowania salonów beauty, klinik medycyny estetycznej czy spa. Wszystkie lekcje prowadzone są z udziałem najlepszych ekspertów i managerów rynku usług beauty, za którymi przemawiają sukcesy miejsc, którymi się opiekują.
Na czym jeszcze polega wyjątkowość kursu? Wszystkie lekcje odbywają się w formie wywiadów z ekspertami prowadzonymi przez Mariusza Nieścior, redaktora naczelnego BE Inspiration. To dodatkowo daje gwarancję głębokiego osadzenia kursu w rzeczywistości usług beauty – pytania naczelnego to wypadkowa potrzeb środowiska managerów w usługach beauty.
KURS ONLINE BE INSPIRATION
ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI KLINIKI BEAUTY
w ramach kursu:
8 lekcji – szkoleń video z ekspertami
[do pobrania] NARZĘDZIA I MATERIAŁY do każdej z ośmiu lekcji rozszerzające wiedzę lub ułatwiające jej zastosowanie w praktyce.
DOSTĘP DO KURSU: 27/7 przez 12 miesięcy
własne tempo pracy i dostęp z każdego miejsca
TEST ONLINE – sprawdzający wiedzę z kursu
CERTYFIKAT – poświadczający udział w kursie
po pozytywnym zaliczeniu testu
Z KURSU DOWIESZ SIĘ:
- Jak przeprowadzić rekrutację, by wyłonić właściwego pracownika i później nie żałować.
- Jak zaplanować zadania na pierwsze dni pracownika, czyli najważniejsze aspekty i rozwiązania dla przeprowadzenia ONBOARDINGU.
- Jak opracować obowiązki i procedury stanowiskowe dla pracowników salonu. Dowiesz się jest konieczne w ustalaniu zakresu pracy dla poszczególnych stanowisk, by uniknąć później wymówek pracowników typu: „to nie należy do moich obowiązków”
- Jak powinna wyglądać procedura obsługi klienta, by sprzedawać więcej zabiegów. Poznasz komunikaty, których twój zespół powinien używać w rozmowie telefonicznej z klientami, przy recepcji i w gabinecie. Wszystko po to, by podnieść jakość standardów pracy i zwiększyć obrót w salonie.
- Jak zarządzać pracownikami: czego wymagać, jak nagradzać, motywować a czasem zwalniać. Poznaj doświadczenia praktyków, którzy musieli pożegnać się z pozoru z dobrymi pracownikami, by ruszyć z miejsca i wejść na wyższy poziom.
- Jak wprowadzać zmianę w zespole, by zespół się nie buntował. Nowe obowiązki, nowe standardy pracy nowe stawki prowizyjne to często powód do buntu zespołu i oporu przed zmianami. Jak zachęcić pracowników do polubienia nowej rzeczywistości.
- Jak prowadzić rozmowy z pracownikami i budować ich zaangażowanie. Jak rozwiązywać trudne sytuacje w zespole i budować autorytet managera.
PROGRAM KURSU
[LEKCJA 1.] Jak dziś rekrutować pracowników
Katarzyna Czeladko, dyrektor spa&wellnes w Zdrojowa Hotels
– ile trwa i jak przebiega proces rekrutacji?
– gdzie szukać pracowników?
– jak nie złapać się tylko na dobre pierwsze wrażenie?
– jakie sygnały świadczą o tym, że z pracownikiem będą problemy?
– jakie pytania zadawać na rozmowie i czego można oczekiwać?
UWAGA! TA LEKCJA JEST BEZPŁATNA. OGLĄDAJ PONIŻEJ ZA DARMO:
[LEKCJA 2.]
Onboarding, czyli jak dobrze przygotować pracownika do pracy. Z doświadczeń managera.Jak opracować plan onboardingu pracowników w salonie beauty
[lekcja 6]
Od pierwszego telefonu do stałego klienta – sprawdzone procedury obsługi klienta
ekspert: Marta Fiłoń, trener biznesu beauty
dowiesz się:
– jak odbierać telefon, by klientka chciała się zapisać właśnie do Ciebie
– jak opowiadać o ofercie salonu, by później nie narzucać się z dodatkowymi ofertami
– jakie jedno słowo powiedziane przy zabiegu zwiększa szansę na zakup serii zabiegowych
– co powiedzieć po wizycie nawet, gdy klientka nic nie kupi, by otworzyć sobie szansę na kolejny raz
– jak zwiększyć szansę na powrót klientek
BONUS: szablon procedury rozmowy z klientami w salonie
[LEKCJA 7.]
Największe wyzwania w zarządzaniu pracownikami. Case study z doświadczeń managera.
ekspert: Magdalena Rycerz-Pal, właścicielka i manager Face&Body Institute Poczucie Piękna.
dowiesz się:
– czego i jak wymagać od pracowników;
– jak rozliczać i oceniać pracowników;
– kiedy wiadomo, że można pracownikowi podnieść poprzeczkę;
– sposób na komunikację, co robić żeby wiedzieć, co się dzieje w zespole;
– jak mądrze nagradzać i krytykować;
– jak nie wpaść w pułapkę „szefa koleżanki”, czyli jak i gdzie stawiać granice zespołowi
BONUS DO POBRANIA: raport oceniający pracownika w pracy z klientem
[LEKCJA 8.]
MANAGER Z AUTORYTETEM – jak rozmawiać z pracownikiem, aby osiągnąć cel
ekspert: Adam Grzesik, przedsiębiorca, pomaga budować zyskowne firmy
dowiesz się:
– czy autorytet można wypracować i jak to zrobić?
– jakie błędy popełniają managerowie chcąc uzyskać autorytet wśród pracowników?
– jak rozwiązywać trudne sytuacje z pracownikami
– jak przygotować zespół do zmian np. wprowadzenie nowych procedur
– dlaczego pracownicy pomimo wielokrotnego zwracania uwagi nie wykonują swoich zadań
– jak budować zaangażowanie pracownika
– jak poradzić z „gwiazdą w zespole”
EKSPERCI KURSU
Katarzyna Czeladko, dyrektor spa&wellnes w Zdrojowa Hotels
Kalina Ben Sira, prezes sieci klinik La Perla
Rafał Pasenik, trener biznesu
Magdalena Rycerz-Pal, właścicielka i manager Face&Body Institute Poczucie Piękna.
Adam Grzesik, przedsiębiorca, pomaga budować zyskowne firmy
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Kiedy mogę korzystać z kursu?
Z kursu można korzystać w dowolnej chwili 24/7. Kupując kurs otrzymujesz dostęp do platformy www.kursy.beinspiration.pl z indywidualnym loginem i hasłem dostępu. Po zalogowaniu na swoje konto możesz korzystać z kursy w dogodnym tempie i z dogodnego miejsca.
Jak długo mogę korzystać z kursu?
Kurs dostępny jest na Twoim koncie przez 12 miesięcy od daty jego zakupu.
Czy otrzymam certyfikat ukończenia kursu?
Certyfikat ukończenia kursu można otrzymać po pozytywnym zaliczeniu testu sprawdzającego wiedzę z kursu. Test otrzymasz po wysłaniu prośby na adres redakcja@beinspiration.pl. Certyfikat prześlemy pocztą elektroniczną
Na czym będzie polegał test sprawdzający wiedzę z kursu?
Po ukończeniu kursu w dogodnym dla Ciebie terminie (jednak nie później niż 12 miesięcy od daty jego rozpoczęcia) napisz wiadomość ze zgłoszenie o chęci przystąpienie do testu na adres: redakcja@ beinspiration.pl. Dostęp do testu, przeprowadzonego online. otrzymasz mailu.
PLAN KURSU
WEBLIVE Z EKSPERTEM | |||
0.1 JAK DZIŚ REKRUTOWAĆ PRACOWNIKÓW | DARMOWY | 01:22:00 | |
0.2 MISTRZ REKRUTACJI – EKSPERCKI PRZEPIS NA POZYSKANIE DOBREGO PRACOWNIKA | 00:53:00 | ||
0.3 ONBOARDING, CZYLI JAK DOBRZE PRZYGOTOWAĆ PRACOWNIKA DO PRACY | 01:15:00 | ||
0.4 JAK OPRACOWAĆ PLAN ONBOARDINGU PRACOWNIKÓW W SALONIE BEAUTY | 01:30:00 | ||
0.5 OBOWIĄZKI I PROCEDURY STANOWISKOWE DLA PRACOWNIKÓW SALONU BEAUTY | 01:02:00 | ||
0.6 OD PIERWSZEGO TELEFONU DO LOJALNEGO KLIENTA – SPRAWDZONE PROCEDURY OBSŁUGI KLIENTA | 01:49:00 | ||
0.7 NAJWIĘKSZE WYZWANIA W ZARZĄDZANIU PRACOWNIKAMI | 01:23:00 | ||
0.8 MANAGER Z AUTORYTETEM | 01:39:00 |