Kurs został przygotowany z myślą o managerach i zarządzających klinikami urody, którzy potrzebują praktycznych rozwiązań i porad, jak budować efektywne zespoły pracowników. Na program kursu składa się 8 lekcji. których tematyka to najważniejsze zagadnienia, które powinien znać każdy manager beauty, aby sprawnie zarządzać zespołem pracowników – rekrutować rozwiązywać problemy, delegować, motywować, czy rozmawiać aby osiągać swoje cele.    

Kurs ma bardzo praktyczny charakter.  Wszystkie treści oparte są o realne przykłady z rzeczywistości funkcjonowania  salonów beauty, klinik medycyny estetycznej czy spa. Wszystkie lekcje prowadzone są z udziałem najlepszych ekspertów i managerów rynku usług beauty, za którymi przemawiają sukcesy miejsc, którymi się opiekują. 

Na czym  jeszcze polega wyjątkowość kursu? Wszystkie lekcje odbywają się w formie wywiadów z ekspertami prowadzonymi przez Mariusza Nieścior, redaktora naczelnego BE Inspiration. To dodatkowo daje gwarancję głębokiego osadzenia kursu w rzeczywistości usług beauty – pytania naczelnego to wypadkowa potrzeb środowiska managerów w usługach beauty. 

 

 

KURS ONLINE  BE INSPIRATION

ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI  KLINIKI BEAUTY  

 

w ramach kursu:

8 lekcji – szkoleń video z ekspertami 

 

 

 

 [do pobrania] NARZĘDZIA I MATERIAŁY  do każdej z ośmiu lekcji rozszerzające wiedzę lub ułatwiające jej zastosowanie w praktyce. 

 

 

DOSTĘP DO KURSU:  27/7  przez 12 miesięcy 

własne tempo pracy i dostęp z każdego miejsca 

 

 

     TEST ONLINE – sprawdzający wiedzę z kursu 

 

 

 

CERTYFIKAT  – poświadczający udział w kursie 

po pozytywnym zaliczeniu testu 

 

 

 Z KURSU DOWIESZ SIĘ: 

  • Jak przeprowadzić rekrutację, by wyłonić właściwego pracownika i później nie żałować. 
  •  
  • Jak zaplanować zadania na pierwsze dni pracownika, czyli najważniejsze aspekty i rozwiązania dla przeprowadzenia ONBOARDINGU.  
  •  
  • Jak opracować obowiązki i procedury stanowiskowe dla pracowników salonu.  Dowiesz się jest konieczne w ustalaniu zakresu pracy dla poszczególnych stanowisk, by uniknąć później wymówek pracowników typu: „to nie należy do moich obowiązków”
  •  
  • Jak powinna wyglądać procedura obsługi klienta, by sprzedawać więcej zabiegów. Poznasz komunikaty, których twój zespół powinien używać w rozmowie telefonicznej z klientami, przy recepcji i w gabinecie. Wszystko po to, by podnieść jakość standardów pracy i zwiększyć obrót w salonie.
  •  
  • Jak zarządzać pracownikami: czego wymagać, jak nagradzać, motywować a czasem zwalniać. Poznaj doświadczenia praktyków, którzy musieli pożegnać się z pozoru z dobrymi pracownikami, by ruszyć z miejsca i wejść na wyższy poziom.
  •  
  • Jak wprowadzać zmianę w zespole, by zespół się nie buntował. Nowe obowiązki, nowe standardy pracy nowe stawki prowizyjne to często powód do buntu zespołu i oporu przed zmianami. Jak zachęcić pracowników do polubienia nowej rzeczywistości.
  •  Jak prowadzić rozmowy z pracownikami i budować ich zaangażowanie. Jak rozwiązywać trudne sytuacje w zespole i budować autorytet managera. 

 

PROGRAM KURSU

[LEKCJA 1.] Jak dziś rekrutować pracowników

 Katarzyna Czeladko, dyrektor spa&wellnes w Zdrojowa Hotels

–  ile trwa i jak przebiega proces rekrutacji?

– gdzie szukać pracowników?

– jak nie złapać się tylko na dobre pierwsze wrażenie?

– jakie sygnały świadczą o tym, że z pracownikiem będą problemy?

– jakie pytania zadawać na rozmowie i czego można oczekiwać?

UWAGA!   TA LEKCJA JEST BEZPŁATNA. OGLĄDAJ PONIŻEJ ZA DARMO:

 

[LEKCJA 2.]

Onboarding, czyli jak dobrze przygotować pracownika do pracy. Z doświadczeń managera. 
ekspert: Kalina Ben Sira, prezes sieci klinik La Perla
 
dowiesz się:
– jak przygotować proces wdrażania nowego pracownika (szkolenia, procedury, itd.)
– jakie są rozwiązania na to, aby nowy pracownik jak najszybciej osiągnął samodzielność i  dobrą efektywność
– jak przygotować plan zadań dla nowego pracownika
– jak opracować plan uczenia i  sprawdzania pracownika
 
Zobacz fragment lekcji: 
 
[LEKCJA 3.]
Jak opracować plan onboardingu pracowników w salonie beauty 
EKSPERT: Rafał Pasenik, trener biznesu
 
dowiesz się:
– jak powinien wyglądać pierwszy dzień pracownika w pracy i jak ma się do niego przygotować salon/manager,
– o czym należy bezwzględnie poinformować pracownika pierwszego dnia jego pracy,
– od czego zacząć przygotowywanie planu onboardingu,
– ile powinien trwać proces onboardingu,
– jak sprawdzić, że pracownik jest już w pełni gotowy do samodzielnej pracy
 
MATERIAŁ UZUPEŁNIAJĄCY DO LEKCJI [do pobrania]:  expose managera
 
Zobacz fragment lekcji: 
 
[lekcja 4] Obowiązki i procedury stanowiskowe dla pracowników salonu beauty,
ekspert: ARLETA TURKACZ, manager spa hotelu Diune w Kołobrzegu
 
dowiesz się:
– jak ustalać zakres obowiązków dla terapeutki, kosmetolożki i recepcjonistki,
– kiedy, jak i w jakim celu uaktualniać  zakresy obowiązków i procedury,
– jak ustalić hierarchię w zespole, aby uniknąć konfliktów,
– co w sytuacji, kiedy musimy zwiększyć pracownikowi zakres obowiązków,
– jak sprawdzać i egzekwować wykonywanie obowiązków i procedur
 
BONUS: procedura wprowadzenia pracownika
 
 
 
[LEKCJA 5.]
Mistrz rekrutacji – ekspercki przepis na pozyskanie dobrego pracownika 
ekspert: Natalia Bogdan, założycielka i prezes zarządu agencji rekrutacyjnej Jobhouse
 
dowiesz się:
– jak powinien przebiegać skuteczny proces rekrutacyjny,
– jakie są najczęstsze błędy rekrutacyjne i jak ich unikać,
– jak sprawdzić czy kandydat na pracownika posiada takie cechy, jak: empatia, zaangażowanie w pracę, umiejętność słuchania, itp.,
– co powoduje, że Twój salon czy klinika jest atrakcyjny dla potencjalnych pracowników,
– kiedy twoja ocena kandydata może być nietrafiona i jak temu zapobiec
 
BONUS: brief rekrutacyjny
 

[lekcja 6]

Od pierwszego telefonu do stałego klienta – sprawdzone procedury obsługi klienta 

ekspert: Marta Fiłoń, trener biznesu beauty  

 

dowiesz się: 

– jak odbierać telefon, by klientka chciała się zapisać właśnie do Ciebie

– jak opowiadać o ofercie salonu, by później nie narzucać się z dodatkowymi ofertami

– jakie jedno słowo powiedziane przy zabiegu zwiększa szansę na zakup serii zabiegowych

– co powiedzieć po wizycie nawet, gdy klientka nic nie kupi, by otworzyć sobie szansę na kolejny raz

– jak zwiększyć szansę na powrót klientek

 

BONUS: szablon procedury rozmowy z klientami w salonie

 

[LEKCJA 7.]

Największe wyzwania w zarządzaniu pracownikami. Case study z doświadczeń managera.

ekspert:  Magdalena Rycerz-Pal, właścicielka i manager Face&Body Institute Poczucie Piękna. 

dowiesz się: 

– czego i jak wymagać od pracowników;
– jak rozliczać i oceniać pracowników;
– kiedy wiadomo, że można pracownikowi podnieść poprzeczkę;
– sposób na komunikację, co robić żeby wiedzieć, co się dzieje w zespole;
– jak mądrze nagradzać i krytykować;
– jak nie wpaść w pułapkę „szefa koleżanki”, czyli jak i gdzie stawiać granice zespołowi

BONUS DO POBRANIA: raport oceniający pracownika w pracy z klientem 

 

[LEKCJA 8.]

MANAGER Z AUTORYTETEM – jak rozmawiać z pracownikiem, aby osiągnąć cel

ekspert:  Adam Grzesik, przedsiębiorca, pomaga budować zyskowne firmy 

 

dowiesz się: 

– czy autorytet można wypracować i jak to zrobić?

 – jakie błędy popełniają managerowie chcąc uzyskać autorytet wśród pracowników? 

– jak rozwiązywać trudne sytuacje z pracownikami 

– jak przygotować zespół do zmian np. wprowadzenie nowych procedur 

– dlaczego pracownicy pomimo wielokrotnego zwracania uwagi nie wykonują swoich zadań 

– jak budować zaangażowanie pracownika 

– jak poradzić z „gwiazdą w zespole”

 

EKSPERCI KURSU 

Katarzyna Czeladko, dyrektor spa&wellnes w Zdrojowa Hotels

Kalina Ben Sira, prezes sieci klinik La Perla

Rafał Pasenik, trener biznesu

ARLETA TURKACZ –  p.o. dyrektora Hotelu Lidia 
Natalia Bogdan, założycielka i prezes zarządu agencji rekrutacyjnej Jobhouse
Marta Fiłoń, trener biznesu beauty  

Magdalena Rycerz-Pal, właścicielka i manager Face&Body Institute Poczucie Piękna. 

Adam Grzesik, przedsiębiorca, pomaga budować zyskowne firmy 

 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA 

Kiedy mogę korzystać z kursu? 

Z kursu można korzystać w dowolnej chwili 24/7.  Kupując kurs otrzymujesz dostęp do platformy www.kursy.beinspiration.pl z indywidualnym loginem i hasłem dostępu.  Po zalogowaniu na swoje konto możesz korzystać z kursy w dogodnym tempie i z dogodnego miejsca. 

Jak długo mogę korzystać z kursu? 

Kurs dostępny jest na Twoim koncie przez 12 miesięcy od  daty jego zakupu. 

Czy otrzymam certyfikat ukończenia kursu? 

Certyfikat ukończenia kursu można otrzymać po pozytywnym zaliczeniu testu sprawdzającego wiedzę z kursu. Test otrzymasz po wysłaniu prośby na adres redakcja@beinspiration.pl. Certyfikat prześlemy pocztą elektroniczną 

Na czym będzie polegał test sprawdzający wiedzę z kursu? 

Po ukończeniu kursu w dogodnym dla Ciebie terminie (jednak nie później niż 12 miesięcy od daty jego rozpoczęcia) napisz wiadomość ze zgłoszenie o chęci przystąpienie do testu na adres: redakcja@ beinspiration.pl. Dostęp do testu, przeprowadzonego online. otrzymasz mailu.  

PLAN KURSU

WEBLIVE Z EKSPERTEM
0.1 JAK DZIŚ REKRUTOWAĆ PRACOWNIKÓW DARMOWY 01:22:00
0.2 MISTRZ REKRUTACJI – EKSPERCKI PRZEPIS NA POZYSKANIE DOBREGO PRACOWNIKA 00:53:00
0.3 ONBOARDING, CZYLI JAK DOBRZE PRZYGOTOWAĆ PRACOWNIKA DO PRACY 01:15:00
0.4 JAK OPRACOWAĆ PLAN ONBOARDINGU PRACOWNIKÓW W SALONIE BEAUTY 01:30:00
0.5 OBOWIĄZKI I PROCEDURY STANOWISKOWE DLA PRACOWNIKÓW SALONU BEAUTY 01:02:00
0.6 OD PIERWSZEGO TELEFONU DO LOJALNEGO KLIENTA – SPRAWDZONE PROCEDURY OBSŁUGI KLIENTA 01:49:00
0.7 NAJWIĘKSZE WYZWANIA W ZARZĄDZANIU PRACOWNIKAMI 01:23:00
0.8 MANAGER Z AUTORYTETEM 01:39:00
ZAPISZ SIĘ
861 UCZESTNIKÓW KURSU

TWÓJ PANEL

SPRAWDŹ TAKŻE KONGRESY

©  BE INSPIRATION www.beinspiration.pl
X